فروش کلاه ایمنی در فروشگاه رادین ایمن:

فروش کلاه ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - دیباچه:

همانطور که می دانید امروزه قوانین ایمنی بسیار محکمی در محیط های کاری و صنعتی حکم فرما می‌ باشد، البته این موضوع کاملاً مفید و اخلاقی نیز می باشد. مفید از لحاظ حفظ امنیت فیزیکی و حتی جانی پرسنل در محیط های کاری و اخلاقی به این دلیل که برخی از مراکز به دلیل پایین آوردن هزینه ها از تجهیزات ایمنی برای پرسنل خود استفاده نمی کنند و باعث می شوند که برخی از پرسنل آسیب های جدی ببینند. بنابراین این قانون به دلیل اجباری شدن تهیه تجهیزات ایمنی در فضای کاری امری اخلاقی نیز محسوب می شود. فروش کلاه ایمنی به صورت عمده در فروشگاه رادین ایمن مقدور است، مطمئناً قیمت کلاه ایمنی چنانچه به صورت عمده تهیه شوند بسیار نازل و پایین می باشد.

فروش کلاه ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - مصارف کلاه ایمنی:

عموماً کلاه ایمنی را در فضا های کاری، صنعتی، ساختمان سازی، کارگاهی، پتروشیمی و تمامی مشاغلی که در آنها خطر سقوط اشیا از بالا وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد و یا احتمال اینکه سر پرسنل مشغول به کار با موانعی که در فضای کاری وجود دارد برخورد کند از کلاه ایمنی استفاده می کنند. البته در نظر داشته باشید که از کلاه ایمنی تنها برای موارد فیزیکی و یا برخورد های فیزیکی استفاده نمی کنند بلکه این کلاه به راحتی می تواند حفاظ و ایمنی را برای سر در بخش های برق دار نیز فراهم کند. خرید دستکش ایمنی را با قیمت ارزان از ادین ایمن انجام دهید. 

فروش کلاه ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - ۱1 مورد با اهمیت در خصوص کلاه ایمنی بخش اول:

۱. ساخت کلاه ایمنی باید بر طبق استاندارد های ویژه برای مصارف و کاربرد های آن ساخته شود. ۲. کلاه های ایمنی حتماً باید آبگریز باشند. همچنین سرعت سوختن آنها بسیار کند باشد.

۳. وزن کلاه ایمنی باید حداکثر ۴۰۰ گرم باشد.

۴. داشتن بند و تسمه های استاندارد برای نگه داشتن کلاه بر روی سر.

۵. اتیکت شناسایی کلاه می بایست مواردی مانند کمپانی سازنده، گروه کلاه، استاندارد تایید کلاه و غیره بر روی آن درج شده باشد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 753
نمایش همه
علاقه مندی ها ()