طرح توجیهی به عنوان یکی از راهکارهای مفید جهت راه اندازی موفقیت آمیز یک کسب و کار محسوب می شود. همانطور که می دانید جهت راه اندازی یک کسب و کار نو در ابعاد کوچک و بزرگ نیاز به تجزیه و تحلیل بازار و وضعیت اقتصادی و مسائل متعددی است. خیلی از افراد به دلیل عدم آگاهی دقیق و ریشه ای نسبت به این موضوعات مهم، نمی توانند در اجرای پروژه ای که راه اندازی نموده اند به موفقیت دست یابند. از این رو برخی از مجموعه ها با بهره گیری از دانش روز و تکیه بر تخصص افراد تحصیلکرده در زمینه های مختلف اقتصادی و محاسباتی قادر به نگارش اصولی طرح توجیهی  متناسب با مشاغل مختلف می باشند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا نیز چندین سال است که با استفاده از افراد متخصص و فنی در حوزه های مختلف تحصیلی و اقتصادی، توانسته در زمینۀ جمع آوری داده و تجزیه و تحلیل بازار حال حاضر، بتوانند نگارش انواع طرح توجیهی را برای کسب و کارهای مختلف انجام دهند و خدمات مشاوره ای تخصصی به کارفرمایان و مجریان پروژه ارائه دهند.

هدف از نگارش و ارائه طرح توجیهی

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، استفاده از نتایج طرح توجیهی می تواند نگاهی اجمالی از نوع کسب و کار شما را نمایش دهد. در این صورت می توانید نسبت به نوع حرفه ای که قصد راه اندازی آن را دارید، اطلاعات بیشتری در اختیار داشته باشید و بتوانید با چشمان باز و کاملاً هوشمندانه سرمایه گذاری خود را انجام دهید. امروزه نگارش اصولی طرح توجیهی توانسته موجب رشد و توسعۀ مشاغل مختلفی گردد، در واقع حاصل درایت و هوش شماست که بتوانید از فرصت ها به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید. برای اطلاع از خدمات طرح توجیهی اسید سولفوریک به سایت مراجعه کنید. 

جهت مشاورۀ تخصصی در خصوص نگارش طرح توجیهی سفارشی می توانید با گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 745
نمایش همه
علاقه مندی ها ()