کفش ایمنی نوعی از کفش هایی است که دارای فاکتور ها و مولفه های مهمی در جهت ایمنی پاها می باشد. کفش های ایمنی دارای ظاهری نسبتا متفاوت از کفشای معمولی هستند و این به دلیل این است که ویژگی هایی در این کفش ها در نظر گرفته شده است که در کفش های معمولی وجود ندارد. کفش ایمنی دارای وزنی سنگین تر بوده و همچنین از جنس بهتری برخوردار هستند تا در زمان کار دوام و ماندگاری خوبی را داشته باشد.

ساخت کفش ایمنی

کفش ایمنی از تجهیزات ایمنی بسیار ضروری در مشاغل مختلف بوده و برای خرید این کفش ها نیاز به داشتن اطلاعات و دانستن نکاتی می باشد.کفش های ایمنی دارای ساختاری متشکل از چندین لایه بوده و در ساخت کفش ها از چرم طبیعی معمولاً استفاده می‌شود تا فاسد نشده و در طولانی مدت دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد.کفی کفش های ایمنی ، ساختاری از مولکول های درشت دارد و مقاومت بالایی داشته و همچنین این زیره ها باید طوری باشد تا چیزی که آن را سوراخ نکرده و برش ندهند.

داخل کفش های ایمنی آستری وجود دارد تا از عرق کردن پا جلوگیری کند.

خرید کفش ایمنی مناسب

 همانطور که می دانید در زمان کار کردن ممکن است اتفاقات غیرمنتظره ای رخ دهد مثلاً نفوذ میخ در پا یا افتادن قطعات بر روی پا و غیره که اگر از کفش ایمنی مناسبی استفاده شود از بروز این اتفاقات جلوگیری خواهد کرد. برای خرید کفش عایق برق و جوشکاری با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا به سایت مجموعه رادین ایمن مراجعه فرمایید.

خرید کفش ایمنی را در انواع متنوع با توجه به مشاغل گوناگون می توانید از رادین ایمن خریداری نمایید فروشگاه رادین ایمن یکی از فروشندگان بزرگ تجهیزات ایمنی می باشد که می تواند به شما در این زمینه کمک کند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 750
نمایش همه
علاقه مندی ها ()