خرید انواع دستکش کار

دستکش کار همانند دیگر تجهیزات ایمنی تنوع بالایی دارد و برای خرید دستکش کار باید دقت لازم و همچنین اطلاعات مورد نیاز را داشته باشیم.

دستکش ایمنی کار با مواد شیمیایی

دستکش ایمنی کار با مواد شیمیایی طوری در نظر گرفته شده است که ایمنی بسیار زیادی داشته و از نوع مواد محافظتی ساخته شده است دستکش ها دارای بافت و جنس های مختلفی هستند باید توجه کنید که هر دستکش برای مشاغل مختلف استفاده نخواهد شد.دستکش هایی که برای مشاغل مرتبط با مواد شیمیایی مورد استفاده می‌شود باید نفوذناپذیر باشند زیرا مواد شیمیایی پرخطری نیز وجود دارند که به دست ها آسیب جدی وارد می کند  بنابراین دستکش ایمنی کار با مواد شیمیایی نفوذ ناپذیر است همچنین دوام و دگرگونی این دستکشها بسیار مهم است که در زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید.

دستکش ایمنی لاتکس

 دستکش ایمنی لاتکس از انواع دستکشهای کار می باشد که در مشاغل مختلف از آن استفاده می‌شود این دستکش ها از ارزان‌ترین انواع دستکش کار به حساب می آیند و برای مشاغلی که در ارتباط با مواد شیمیایی کم خطر هستند یا مواد پودری سروکار دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. مجموعه رادین ایمن انواع دستکش کار چرمی را با قیمتهای بسیار مناسب به دست شما می رساند.

دستکش ایمنی ضد برش

دستکش کار ضد برش برای مشاغل بسیار زیادی مورد استفاده می گردد ، همان طور که از نام این دستکش ایمنی مشخص است، ضد برش میباشد. این دستکش ها مقاومت بسیار زیادی دارند که موجب شده ضد برش باشند و برای مشاغلی که در آن امکان به خطر افتادن دستان و انگشتان وجود دارد از خرید دستکش ضد برش و کف مواد بهره گرفته می‌شود انواع مشاغل مرتبط که از دستکش های ضد برش استفاده می کنند شامل تراشکاری ،جوشکاری ،کار با دستگاه های صنعتی و غیره می باشد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 705
نمایش همه
علاقه مندی ها ()