رادین ایمن انواع دستکش های کار را در تنوع بالا و مناسب مشاغل مختلف به فروش می رساند.

دستکش ایمنی ضد برش و کف مواد

 دستکش کار ضد برش و کف مواد از انواع دیگر دستکش های بسیار کاربردی است که مقاومت بالایی دارد همچنین در کنار استحکام بالا، انعطاف پذیری خیلی خوبی هم دارند. دستکش کار ضد برش و کف مواد برای انواع مشاغل مرتبط با صنایع ساختمانی، آزمایشگاه ها ، پالایشگاه‌ ها و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. مرکز معتبر رادین ایمن فروش اینترنتی انواع دستکش ایمنی را در تنوع بالا و در کیفیت های بسیار عالی به شما ارائه می کند.بسیار مهم است که دستکش های تهیه شده اندازه هر فرد باشد بنابراین برای هر یک از افراد باید دستکش هایی در سایز مناسب تهیه کرد. دستکش کار باید طوری باشد که در دست تنگ نباشد و همچنین به راحتی پوشیده شود و پرسنل کار با استفاده از این دستکش بتوانند به راحتی به فعالیت بپردازند.

خرید دستکش ایمنی به صورت اینترنتی

 دستکش های ایمنی هر یک با استفاده از مواد اولیه مختلف و طراحی های متفاوت به تولید رسیده اند. برای خرید دستکش ایمنی میتوانید به صورت حضوری و اینترنتی خرید خود را انجام دهید در خرید اینترنتی دستکش ایمنی ، شما بدون مراجعه حضوری می توانید خرید خود را انجام دهید و در زمان کوتاه محصولات مورد نظر خود را دریافت نمایید زیرا رادین ایمن با توجه به رفاه حال مشتریانش خرید اینترنتی را در مجموعه خود مهیا ساخته تا افراد بتوانند به راحتی و از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهند. برای فروش دستکش چرمی به سایت مجموعه معتبر و خوشنام رادین ایمن مراجعه فرمایید.

باید توجه داشته باشید که مرکز رادین ایمن سالهاست در زمینه فروش انواع تجهیزات ایمنی فعالیت داشته و همواره رضایت کامل مشتریانش را به دست آورده است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 714
نمایش همه
علاقه مندی ها ()