دستکش کار یکی از ملزومات کار به شمار رفته و استفاده از آن بسیار مهم می‌باشد به درواقع دستکش ایمنی از دست ها در مشاغل مختلف محافظت می کند و دارای انواع بسیار مختلفی می‌باشد که باید نوع مناسب را تهیه کرد.   دستکش استاد کار یکی از انواع دستکش های بسیار با کیفیت و کاربردی می باشد که از دست ها به خوبی حفاظت کرده و برای مشاغل مختلف می توان از آن استفاده کرد.

دستکش ها طوری طراحی شده اند که اگر در انواع مناسبی تهیه شوند، می‌توانند حفاظت هایی در برابر سوختگی، برق گرفتگی ،خوردگی، بریدگی و غیره داشته باشند.

لوازم ایمنی بسیار مهم هستند و شامل انواع تجهیزات ایمنی مانند دستکش ایمنی، لباس کار ، کلاه ایمنی، کفش ایمنی و غیره می باشند. تهیه تجهیزات ایمنی مانند  خرید دستکش ضد برش و کف مواد توسط صاحبین مشاغل برای پرسنلشان بسیار ضروری است و اگر مدیران نیز تجهیزات را در نظر نگیرند هر یک از افراد باید تجهیزات ایمنی را برای خود تهیه کند تا بتواند سلامت خود را تضمین نماید و از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کند .

 تجهیزات حفاظت فردی یا تجهیزات ایمنی شامل انواع لوازم ایمنی است که برای کار به آن احتیاج داریم این لوازم پوشش کاملی را از دست ها، پاها و بدن و سر ایجاد می‌کند و یکی از ملزومات کار به حساب می‌آید رعایت موارد ایمنی توسط کارفرمایان و پرسنل بسیار ضروری بوده و تجهیزات ایمنی باید برای نیروی کار فراهم گردد. یکی از انواع تجهیزات ایمنی که بسیار کاربردی و ضروری است دستکش ایمنی می‌باشد دستکش ایمنی در انواع متفاوت به تولید رسیده که یکی از انواع بسیار با کیفیت آن دستکش استاد کار می باشد. دستکش استاد کار برای حفاظت از دستان بسیار ضروری می باشد و طبق بررسی‌ های انجام شده دستکش ایمنی می‌تواند تا حدود ۶۰ درصد حوادث مشاغل را کاهش دهد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 730
نمایش همه
علاقه مندی ها ()