خرید کلاه ایمنی

 استفاده از کلاه ایمنی کمترین کاری است که ما می ‌توانیم برای حفاظت جان خود انجام دهیم و فرد در برابر آسیب‌ های مغزی حفاظت شده و در واقع هدف اصلی از استفاده از کلاه ایمنی این است که نیرو یا برخوردی که به سر ایجاد می‌شود به وسیله  کلاه ایمنی کاهش پیدا کند تا آسیب‌ های جدی به سر وارد نشود.از کلاه ایمنی برای کارگران، مهندسان و سایر نیروی کار استفاده می‌شود و برای استفاده در محیط های کاری مختلف از جمله محیط های ساختمانی، صنعتی ،معادن، کارگاهی و غیره مناسب می باشد.

 خرید کفش ایمنی و کلاه ایمنی باید متناسب با محیط کاری انجام گیرد همان ‌طور که می ‌دانیم کلاه های ایمنی دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به محیط های کاری استانداردها در آن رعایت شده است تا بتوانند بهترین عملکرد را در کار داشته باشد.مثلاً کلاه ایمنی آتش نشانی طوری طراحی شده تا با ما برای مبارزه با تشخیص سوزی بسیار مناسب باشد. کلاه ایمنی در محیط کار در ارتفاع نیز برای مهندسان و کارگران در نظر گرفته شده و ضربه گیری بسیار قوی دارد همچنین کلاه ایمنی عایق برق نیز محیط برای محیط های که خطر برق گرفتگی وجود دارد بسیار مناسب خواهد بود بنابراین برای خرید هر یک از این کلاه‌ ها با مراجعه به رادین ایمن می توانید یک خرید خوب و به صرفه را داشته باشید.

ویژگی کلاه استاندارد

رویه ی کلاه ایمنی استاندارد ، مقاومت بالایی در برابر نفوذ اجسام دارد همچنین در برابر جذب ضربه بسیار کاربردی خواهد بود. کلاه ایمنی طوری ساخته شده است که دارای یک پوسته خارجی محکم و یک آستر جاذب ضربه می‌باشد.کلاه ایمنی مقاومت بالایی در برابر آب و سوختن دارند همچنین این کلاه ‌ها می ‌تواند محافظت کامل از سرمان را انجام دهد.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()