طرح توجیهی گامی در جهت مطالعه سنجی بازار می باشد چون گستردگی بازار در عصر حاضر باعث شده تا سرمایه گذاران مختلفی بتوانند متناسب با تفکرات ذهنی، توانایی فنی و امکاناتی که در اختیار دارند، مشاغل مختلفی را راه اندازی نموده و یا گسترش دهند. از این رو شاهد موفقیت و یا شکست مجموعه های مختلف در سطح بازار باشیم. بنابراین تهیۀ گزارش  طرح توجیهی  در راستای این اهداف توسط افراد اهل فن و متخصص جمع آوری می شوند و در اختیار مدیران کسب و کار قرار گرفته می شود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا از ابتدا که فعالیت خود را راه اندازی نموده است، تلاش نموده تا متناسب با نیاز بازار داخل، با تیم کاری متخصصی که در اختیار دارند، بتوانند در حوزۀ ارائه خدمات مشاورۀ تخصصی و تهیۀ طرح توجیهی متناسب با مشاغل مختلف، گامی مؤثر در راستای پیشبرد اهداف مجریان پروژه های کسب و کار بردارند.  

تأسیس یک کسب و کار موفق با نگارش طرح توجیهی

امروزه جهت تأسیس یک کسب و کار موفق لازم به تهیۀ طرح توجیهی است چون مسائل متعددی جهت راه اندازی یک حرفه باید در نظر گرفته شود. پس از بررسی تمام جوانب اقتصادی و مالی مرتبط با حرفۀ مورد نظر، می توان با مکتوب نمودن فاکتورهای مختلف یک کسب و کار، درصد موفقیت حرفۀ مورد نظر را متناسب با بودجۀ اختصاص یافته، شرایط و وضعیت بازار، نوع امکانات و تجهیزات تدارکات را تعیین نمود و سپس شرایط لازم را جهت راه اندازی یک کسب و کار جدید آماده نمود.

جهت اطلاع از قیمت تهیۀ گزارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی شیر آلات هوشمند می توانید با کارشناسان فنی و مهندسی گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با امکانات و پرسنل مجرب و متخصصی که دارد، قادر به ارائه انواع طرح توجیهی و بررسی انواع کسب و کار استارت آپ در ابعاد کوچک و بزرگ می باشند.

 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 729
نمایش همه
علاقه مندی ها ()