رادیولوژی دندان روشی برای تصوربرداری از ناحیۀ فک و صورت می باشد. با پیشرفت تکنولوژی، روش های متعددی جهت تصویربرداری دندان صورت گرفته می شود. بدین وسیله می توان از نتایج رادیولوژی دندان جهت تشخیص عارضه های دهان و دندان بهره گرفت. امروزه  رادیولوژی دندان با استفاده از اشعه ایکس صورت می گیرد که مجهز به سنسورهای دیجیتالی هستند که جایگزین فیلم های رادیوگرافی قدیمی شده است و امکان ثبت و ارسال نتایج تصاویر را از طریق رایانه میسر می سازد.

امکان انجام انواع رادیولوژی دندان توسط متخصصین در مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل جهت تشخیص اختلالات دندانی فراهم می باشد. استفاده از روش های جدید تصویربرداری دندان، افراد بیشتری مشمول استفاده از این خدمات می باشند.

اجرای رادیولوژی دندان

با اجرای رادیولوژی دندان می توان از نواحی پنهان کوچک، بافت های نرم و سخت دندان و فک و صورت عکسبرداری نمود. با استفاده از این روش می توان پوسیدگی بین دندان ها، نحوۀ ترمیم شکستگی دندان، وضعیت رشد ریشه های دندان، میزان عفونت استخوانی، بیماری های لثه و آبسه، کیست و تومورهای موجود در نواحی دهان و دندان را شناسایی نمود. امروزه عکس دیحیتال دندان می تواند تغییرات قابل توجهی بر روند درمان بیماری های دهان و دندان داشته باشد.

انجام رادیولوژی دندان با استفاده از دستگاه های پیشرفته صورت می گیرد. امروزه دندانپزشکان می توانند با استفاده از نتایج رادیولوژی دندان به اکثر مشکلات و اختلالات دهان و دندان پی برده و بدین وسیله بتوانند بهترین روش درمانی را برای فرد مد نظر قرار دهند. رادیولوژی دندان داخل دهانی، نوار اشعه ایکس از داخل دهان به دندان ها می تابد و بدین وسیله بافت نرم و سخت دهان مورد بررسی دقیق قرار گرفته می شود.

جهت دریافت خدمات سی بی سی تی دندان و رادیولوژی دندان می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از طریق مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل نوبت رزرو نمائید و موعد مقرر جهت انجام تصویربرداری به کلینیک مراجعه نمائید.

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()