فروشگاه هایپرجیم - درباره اسکی فضایی باشگاهی تایتان فیتنس مدل A۵۱۰۰:

 چنانچه تمایل دارید در خصوص این اسکی فضایی باشگاهی و اسکی فضایی خانگی اطلاعاتی کسب کنید با ما همراه باشید. در ادامه قصد داریم یکی از نمونه های بسیار محبوب و پرفروش اسکی فضایی در فروشگاه هایپرجیم را معرفی کنیم.  اسکی فضایی باشگاهی تایتان فیتنس یک اپتیکال بسیار با کیفیت و کاملا حرفه ای می باشد، ورزشکاران می توانند با استفاده از این اسکی فضایی باشگاهی سطح گردش خون خود را افزایش دهند. با افزایش این فرایند در بدن بدیهی است که متابولیسم نیز افزایش پیدا می کند و در نتیجه چربی سوزی حاصل می شود، این اسکی فضایی باشگاهی به استثنای پایین تنه می تواند به شکل موثری بخش های بالاتنه را نیز درگیر کند به همین جهت متقاضیان این دستگاه بسیار فراوان شده اند. در نظر داشته باشید که این اسکی فضایی باشگاهی در واقع دو منظوره است و می توان در مصارف خانگی نیز از آن استفاده کرد.

فروشگاه هایپرجیم - ظرفیت وزن و نمایشگر اسکی فضایی باشگاهی تایتان فیتنس مدل A۵۱۰۰:

ظرفیت وزن این اسکی فضایی باشگاهی در حدود ۱۵۰ کیلوگرم می باشد، بنابراین فردی که قصد دارد از این دستگاه استفاده کند نباید از وزن یاد شده سنگین تر باشد. بدیهی است که وزن بیشتر از ظرفیت دستگاه، باعث خرابی آن خواهد شد.

نمایشگری که در این اسکی فضایی به کار رفته است از نوع ال سی دی می باشد و توانایی این را دارد تا اطلاعاتی را به کاربر نمایش دهد. این اطلاعات عبارت است از:

نمایش میزان ضربان قلب

نمایش زمان مصرفی ورزشکار

نمایش prm

نمایش مسافت طی شده توسط ورزشکار

نمایش سرعت

نمایش مقدار کالری.

ورزشکاران می توانند با استفاده از این اطلاعات تمرینات هدفمند تری را داشته باشند.

فروشگاه هایپرجیم - ابعاد اسکی فضایی باشگاهی تایتان فیتنس مدل A۵۱۰۰:

مطمئناً برای خرید اسکی فضایی باشگاهی و خانگی نکته حائز اهمیت حجم فضایی است که دستگاه اشغال می کند. در این خصوص باید ابعاد آن را در نظر گرفت، ابعاد این اسکی فضایی باشگاهی عبارت است از:

طول ۱۲۲ سانتیمتر

عرض ۶۷ سانتیمتر

ارتفاع ۱۸۰ سانتی متر.

فروشگاه هایپرجیم - نوع برنامه و نوع سیستم اسکی فضایی باشگاهی تایتان فیتنس مدل A۵۱۰۰:

برای استفاده راحت تر و هدفمند تر از این دستگاه کمپانی سازنده آن را با ۱۲ برنامه تمرینی تجهیز کرده است، بنابراین ورزشکاران با داشتن این ۱۲ برنامه تمرینی به مربی نیاز ندارند. همچنین این اسکی فضایی باشگاهی دارای ۱۶ سطح تمرینی مختلف می باشد.

این اسکی فضایی باشگاهی دارای سیستم الکترومگنتی است.

فروشگاه هایپرجیم - سنسور ضربان قلب اسکی فضایی باشگاهی تایتان فیتنس مدل A۵۱۰۰:

یک سنسور در این اسکی فضایی تعبیه شده است که به مجرد اینکه ورزشکار دسته های دستگاه را بگیرد ضربان قلب او را محاسبه می کند. در نظر داشته باشید که این امتیاز برای ورزشکاران یک فاکتور بسیار مهم در حین ورزش می باشد.

فروشگاه هایپرجیم - سایر امکانات اسکی فضایی باشگاهی تایتان فیتنس مدل A۵۱۰۰:

یکی از امکانات بسیار مفرح برای ورزشکاران که در این اسکی فضایی موجود است دارا بودن اسپیکر برای پخش موسیقی می باشد. در واقع ورزشکاران می توانند در هنگام فعالیت ورزشی موسیقی دلخواه خود را گوش کنند و این امکان از طریق پورت aux میسر خواهد بود.

دیگر امکانات این دستگاه دارا بودن پورت usb می باشد، ورزشکاران می توانند از این پورت برای شارژ کردن تبلت و موبایل خود استفاده کنند.

سایر امکانات این تردمیل عبارت هست از:

جایگاه قرار دادن بطری آب

دارا بودن فن خنک کننده دو سرعت

دارا بودن جایگاه لوازم همراه.

این تردمیل دارای ۱۲ ماه گارانتی در فروشگاه هایپرجیم می باشد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 471
نمایش همه
علاقه مندی ها ()