کیسه جاروبرقی به عنوان مهمترین اجزای آن به شمار می رود. تا کنون برای عموم افراد پیش آمده که در جستجوی خرید کیسه جاروبرقی باشند چون با گذشت زمان شرکت های سازندۀ جاروبرقی جهت افزایش طول عمر دستگاه، از پاکت های یکبار مصرف بجای کیسه های دائمی برای جاروبرقی استفاده می کنند. بدین ترتیب پس از پر شدن ظرفیت پاکت، نیاز به تعویض کیسه جاروبرقی می باشد. جهت تأمین  کیسه جاروبرقی می توانید به فروشگاه های عرضۀ پاکت و وسایل جاروبرقی مراجعه نمائید.

فروشگاه همتا به عنوان یکی از مجموعه های مجرب در تهران فعالیت خود را در حوزۀ فروش کیسه های جاروبرقی با برندهای معتبر و قیمت ارزان ادامه می دهد. جهت تأمین پاکت یکبار مصرف تک لایه ای و یا چند لایه می توانید با کارشناسان فروش همتا شاپینگ تماس حاصل فرمائید.

خرید انواع کیسه جارو برقی یکبار مصرف 

کیسه های جاروبرقی باید به نحوی باشند که مانع از عبور گرد و خاک به قسمت داخلی دستگاه شوند. از این رو تولید کنندگان پاکت های جاروبرقی به صورت چند لایه ای آنها را تولید می کنند تا قابلیت جلوگیری از عبور گرد و خاک را از لایه های کیسه جاروبرقی داشته باشند. این مسئله موجب افزایش عمر جاروبرقی می شود و می تواند از فشار وارده به موتور جلوگیری کند.

فروش کیسه جاروبرقی در دو مدل یکبار مصرف و دائمی انجام می گیرد. بدین ترتیب متناسب با میزان مصرف و حجم کاری جاروبرقی می توان مناسب ترین نوع کیسه جاروبرقی را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمود. توصیه می کنیم پیش از اقدام برای خرید کیسه جاروبرقی، مشخصات مندرج بر روی بسته بندی که شامل ابعاد، جنس، برند و کاربری می شود را مد نظر قرار دهید.

فروشگاه اینترنتی همتا به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش کیسه های جارو برقی مانند فروش پاکت جاروبرقی فیلیپس به صورت اینترنتی فعالیت خود را آغاز نموده و ادامه می دهد.

 

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()