کفش رامش چابک یکی از کفش های پرطرفدار است که در نوع کفش های رسمی و روزانه جای می گیرد. این کفش ها برای پیاده روی بسیار مناسب هستند و همانند کفش های طبی می باشند. کفش رامش چابک تهویه هوای مناسبی داشته و از عرق کردن پا ها جلوگیری می کند و این کفش ها بسیار سبک و نرم هستند و برای استفاده در طولانی مدت مناسب بوده و پاها دچار خستگی نمی شوند.

خرید کفش رامش چابک مردانه

 تولیدی کفش آرمیس انواع کفش رامش چابک مردانه را در کیفیت های بسیار عالی طراحی و تولید کرده و آقایان می توانند این کفش ها را برای استفاده روزانه تهیه کنند. کفش رامش چابک مردانه دارای کفی طبی بوده و همچنین از طراحی استانداردی برخوردار است و از بهترین کفش های راحتی به حساب می‌آید.

امروزه تولید کنندگان مختلفی در سراسر جهان انواع کفش های ورزشی را به تولید میرساند که برخی از این برندهای معتبر از جمله نایک آدیداس و غیره تولیدکننده انواع کتونی ها می باشند که قیمت این کفش ها بسیار بالا بوده و بسیاری از افراد توانایی خرید این کفش ها را ندارند به همین جهت استفاده از کفش‌های تولید داخلی در کیفیت های بالا می‌تواند مناسب برای استفاده روزانه شما باشد.تولیدی کفش آرمیس با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و نیروی کار متخصص توانسته انواع کفش رامش چابک را در طرح ها و رنگهای متنوع و همچنین جنس با کیفیت به تولید برساند.

نکات خرید کفش مناسب

 در زمان  خرید کفش مردانه و زنانه به فاکتور های مختلفی از جمله قیمت، کیفیت، برند ، مدل و نوع و... دقت می‌کنند باید توجه داشته باشید که کفش ها هر یک دارای ویژگی های مختلفی هستند که کاربری متفاوتی هم دارند مثلاً کفش های ورزشی، طبی، راحتی، رسمی، مجلسی و غیره هر یک برای محیط های مختلف در نظر گرفته شده‌اند و در زمان تهیه کفش ها باید این را در نظر بگیرید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()