کفش پوشش پاها را فراهم کرده و از لوازم ضروری به حساب می آید افراد در هنگام خرید کفش از حساسیت زیادی نشان می دهند و همواره می‌خواهند کفش‌ هایی با دوام و با کیفیت و ارزان قیمت را خریداری کنند. تولیدی های مختلفی در زمینه تولید انواع کفش فعالیت دارند اما آن تولیدی معتبر است که برای تولید کفش هایش از تجهیزات روز دنیا بهره ببرد و کفش هایی با کیفیت بسیار عالی را به تولید برساند. مواد اولیه و متریال مورد استفاده در تولید کفش ها بسیار مهم است و باید از نوع مرغوب باشد تا در نتیجه کفش تولید شده بتواند از نظر کیفیت و دوام و کارآمد باشد. کفش تزریق مستقیم یکی از نمونه های تکنولوژی روز دنیا می باشد که برای کفش های طبی در نظر گرفته می‌شود ، دستگاه‌ هایی وجود دارد که به وسیله آن تزریق مستقیم انجام گرفته و تولید کفش انجام می گیرد.

برای تولید کفش تزریق مستقیم از مواد اولیه پلی اورتان بهره می بریم و این مواد بسیار مرغوب بوده و انعطاف‌پذیری بسیار خوبی دارند. تولیدی کفش آرمیس  انواع کفش های تزریق مستقیم را در کیفیت های بسیار عالی به تولید رسانده و به صورت مستقیم به دست مصرف کنندگان می رساند. کفش تزریق مستقیم از تکنولوژی روز جهان برای تولید کفش های طبی به حساب می‌آید و گروه‌های تولیدی همواره در تلاش هستند تا بتوانند این کفش ها را با کیفیت بسیار بالایی به تولید برسانند.

فروش کفش طبی تزریق مستقیم

کفش تزریق مستقیم در نوع طبی بسیار سبک بوده و انعطاف خوبی دارد افرادی که از این کفش استفاده می کنند ،می توانند ساعتها برای پیاده روی و استفاده روزانه از آن بهره ببرند.

کفش های طبی امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند و افراد برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات در پاها و سایر اعضای بدن از کفش های طبی استفاده می کنند . تولیدی کفش ارمیس نیز تولید کفش های طبی را انجام داده و برای تولید کفش از فناوری پیشرفته بهره می برد.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 768
نمایش همه
علاقه مندی ها ()