کفش کار از وسایل مهمی است که افراد جهت حفاظت از پا در مدل های مختلف تهیه می کنند. انتخاب کفش کار مناسب از مهمترین مباحث کارفرمایان جهت تأمین تجهیزات ایمنی مورد نیاز پرسنل خود می باشد. انتخاب بهترین کفش کار برای آرامش و آسودگی خاطر به ارمغان می آورد و راحت تر می تواند فعالیت کاری خود را انجام دهد. جهت تولید کفش کار یک سری نکات مهم وجود دارد و مجموعه های تولید کننده بر اساس استانداردهای بین المللی چنین وسایلی را تولید و عرضه می کنند.

فروشگاه رادین ایمن از فروشندگان بزرگ در عرصۀ پخش تجهیزات ایمنی و ترافیکی در تهران فعالیت خود را راه اندازی نموده است و هم اکنون قادر به عرضۀ محصولات با کیفیت و با دوام در سرتاسر کشور می باشد.

معرفی انواع کفش کار و کاربرد آنها

از متریال با کیفیت جهت تولید کفش ایمنی استفاده می شود تا استحکام لازم جهت حفاظت پا در برابر ضربات وارده را داشته باشد. از این رو متناسب با نوع خطراتی که ممکن است پای شما را به خطر اندازد، باید اقدام به خرید کفش کار مناسب نمایند. به عبارتی مشاغلی که افراد با مواد مذاب روبرو می باشند، نیاز به کفش کار نسوز دارند که بتواند پاهای کارگران را از سوختن محافظت نماید.

همچنین جهت جلوگیری از برق گرفتگی افراد در برخی از مشاغل نیاز به خرید کفش کار با زیرۀ لاستیکی است که امکان انتقال جریان برق را نداشته باشد. طراحی و انتخاب نوع متریال برای تولید کفش ایمنی بستگی به کاربرد آن و خطراتی که برای افراد در پی خواهد داشت، صورت می گیرد.

جهت خرید انواع کفش کار مانند خرید کفش عایق برق و جوشکاری  با قیمت ارزان می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام نمائید. این مجموعه یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی به صورت اینترنتی در سراسر کشور می باشند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 679
نمایش همه
علاقه مندی ها ()