کفش ایمنی از مهمترین تجهیزات ایمنی برای مشاغل مختلف به شمار می رود. در واقع حرفه هایی که احتمال سقوط وسایل سنگین، برق گرفتگی، لغزیدن، سوختگی و مواردی از این قبیل برای کارگران وجود دارد، نیاز به خرید کفش ایمنی  مناسب است، که بتواند از آسیب دیدگی پا جلوگیری کند. در واقع همیشه پیشگیری بهتر از درمان می باشد.

مدیران مشاغل مختلف، اگر قصد تهیۀ کفش ایمنی و دیگر اقلام حفاظتی شخصی را برای کارگران دارند می توانند از طریق فروشگاه رادین ایمن با قیمت ارزان و کیفیت بالا به صورت اینترنتی تأمین نمایند.  

انواع کفش های ایمنی

انواع کفش های ایمنی در مدل‌های مختلفی در بازار یافت می شوند که هر یک مطابق با شرایط محیط کاری به تولید رسیده اند. کفش ایمنی باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشند و تمامی استاندارد های ساخت در آن رعایت شده باشد. کفش ایمنی با توجه به اینکه افراد در مقابله با سوانح غیر پیش ‌بینی شده مواجه می شدند به تولید رسیدند و بسیار ضروری است که در شروع هر کاری از آن کفش ها استفاده کرد بنابراین فرقی نمی‌کند که شما دارای چه شغلی هستید، باید از کفش ایمنی مخصوص استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت کفش کار به سایت مراجعه کنید. 

کفش ایمنی در انواع مختلفی می باشند که از جمله این کفش‌ها ، کفش ایمنی با سرپنجه فولادی است این نوع رایج ترین کفش ایمنی بوده که بسیار سبک است و وزن بسیار کمی دارد همچنین کفه های کفش دارای مواد موکول درشت برای مقاومت هرچه بیشتر آن می باشد این نوع کفش در محیط های اسیدی و یا روغنی بسیار مناسب می باشد و در حرارت های نسبتاً بالا نیز مقاوم هستند.

فروشگاه رادین ایمن دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ پخش وسایل ایمنی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و هم اکنون توانسته امکان خرید اینترنتی کفش ایمنی و دیگر تجهیزات ایمنی را با قیمت ارزان برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم سازد.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 764
نمایش همه
علاقه مندی ها ()