کلاه ایمنی یکی دیگر از وسایل ایمنی است که جهت حفظ سلامت فردی توسط افراد مختلف در مشاغل متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شود. امروزه جهت انجام برخی از فعالیت های کاری نیاز به تأمین تجهیزات ایمنی است که بتوان از اعضای مهم بدن چون سر، دست، پا، چشم، صورت و غیره محافظت نمایند. استفاده از چنین تجهیزاتی موجب حفظ سلامتی کارگران، افزایش عملکرد آنها حین کار و آسودگی خاطر آنان می گردد. فروش  کلاه ایمنی در مدل های مختلف صورت می گیرد چون متناسب با خطراتی که در مشاغل متفاوت ممکن است افراد با آن روبرو شوند، تهیه شده اند. در ادامۀ مقاله به معرفی برخی از انواع کلاه ایمنی خواهیم پرداخت.  

فروشگاه رادین ایمن یکی دیگر از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی فعالیت می کند. این مجموعه جهت رفاه حال مشتریان امکان خرید اینترنتی اقلام ایمنی چون کلاه ایمنی، عینک آفتابی، کفش ایمنی و غیره را برای کارفرمایان فراهم نموده است.

معرفی انواع کلاه ایمنی

به طور کلی فروش کلاه ایمنی در سه دسته بندی صورت می گیرد که می توان به کلاه ایمنی کلاس A، B و C اشاره نمود که هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های متمایز نسبت به یکدیگر می باشند. کلاه ایمنی دستۀ اول به نحوی طراحی شده اند که مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و کاربرد آن را می توان در امور ساختمان سازی، معادن، کارخانجات و غیره مشاهده نمود. این در حالی است که کلاه ایمنی گروه دوم دارای ساختاری است که مانع از برق گرفتگی و سوختگی فرد می شود ولی گروه سوم کلاه های ایمنی نسبت به دو دستۀ قبلی ویژگی خاصی ندارد و به طور کلی جهت حفاظت سر در مشاغل تصفیه خانه، پالایشگاه ها، کارگاه های شیمیایی و غیره به کار برده می شوند.

جهت اطلاع از قیمت خرید کفش ایمنی و کلاه ایمنی می توانید وب سایت فروشگاه رادین ایمن مشاهده نمائید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 698
نمایش همه
علاقه مندی ها ()