زغال لیمو جهرم به عنوان یکی از انواع زغال رایج در فروشگاه های عرضۀ ذغال در سراسر کشور به شمار می رود. در واقع علت اصلی استقبال از خرید زغال لیمو جهرم، داشتن کیفیت بالای این محصول می باشد. در حالت کلی جهت تولید زغال لیمو جهرم  از دو روش اصلی سنتی و صنعتی بهره گرفته می شود. بدین ترتیب مجموعه های مختلف متناسب با حجم چوبی که در اختیار دارند، می توانند مناسب ترین روش را انتخاب نمایند. جهت تولید زغال لیمو جهرم از چوب درختان انواع مرکبات چون لیمو، نارنج، پرتغال و غیره استفاده می شود.

سالار سوز جنوب با اتکاء به کادر فروش قادر به عرضۀ انواع زغال به صورت بسته بندی با وزن های مختلف می باشند. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید زغال لیمو جهرم دارند، می توانند متناسب با حجم مورد نیاز، زغال مورد نظر خود را با قیمت مناسب تهیه نمایند.

ویژگی های ذغال لیمو جهرم

در این قسمت از میکرو مقاله قصد داریم به ویژگی های قابل توجه ذغال لیمو جهرم بپردازیم که باعث جلب نظر مخاطبین می باشد. این نوع زغال به دلیل تهیه از چوب مرکبات، هنگام سوختن تولید بوی مطبوع می کنند. فرآیند تولید این زغال همچون دیگر ذغال های موجود در بازار به نحوی است که تولید دود نمی کند و امکان استفاده از آنها در محیط بسته برای تهیۀ زغال قلیان وجود دارد.

قیمت  فروش زغال سکه ای و زغال لیمو جهرم به کیفیت زغال و وزن بسته بندی بستگی دارد. امکان خرید زغال لیمو جهرم به صورت کیلویی برای مصرف کنندگان فراهم می باشد. بدین ترتیب افرادی که نیاز به تهیۀ زغال اندک دارند، راحت تر می توانند زغال مورد نیاز خود را تهیه نمایند.  

سالار سوز جنوب از جمله عرضه کنندگان زغال در تهران می باشد و امکان خرید زغال لیمو جهرم به صورت بسته بندی و با قیمت ارزان را برای شما مشتریان گرامی فراهم نموده است.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 842
نمایش همه
علاقه مندی ها ()