دستکش کار نقش بسزایی در نحوۀ عملکرد افراد خواهد داشت. به طور کلی شرط اول شروع یک فعالیت ایمنی است. بدین ترتیب فرقی نمی کند که چه نوع فعالیتی را انجام می دهید و متناسب با نوع حرفه و خطراتی که ممکن است کارگران با آن روبرو شوند، نیاز به حفظ امنیت و سلامت افراد می باشد. از این رو شاهد فروش دستکش کار ، انواع لباس کار و دیگر تجهیزات ایمنی در سطح برخی از فروشگاه های مخصوص می باشیم. در حالت کلی دستکش ایمنی کار به عنوان یکی از وسایل ایمنی محسوب می شود و لازمۀ اکثر مشاغل می باشد، تا بدین وسیله بتوانند از این عضو مهم حفاظت کنند.  

اگر قصد خرید دستکش کار مناسب را دارید، پیشنهاد می کنیم به سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نموده و پس از بررسی محصولات، کالای مورد نیاز خود را با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده سفارش دهید.

آشنایی با انواع دستکش کار

در این قسمت از مقاله قصد داریم به معرفی انواع دستکش کار بپردازیم، تا بدین وسیله متناسب با خطراتی که ممکن است پرسنل شما را تهدید کند، دستکش ایمنی تهیه نمائید.

دستکش کار لاتکس، دستکش کار pvc، دستکش کار نیتریل، دستکش کار جوشکاری و دستکش ضد برش از دسته بندی های اصلی دستکش ایمنی کار به شمار می شوند. بدیهی است که هر کدام از آنها در سایز، برند و مدل های مختلف در سطح بازار عرضه می شوند. متناسب با سایز دست پرسنل و نوع فعالیتی که انجام می دهند، بهترین دستکش استاد کار را با قیمت مناسب خریداری کنید.

کاربرد دستکش کار نیتریل جهت امور فعالیت هایی است که افراد با مواد شیمیایی و اسیدی در ارتباط می باشند و کارخانجات بیشتر این نوع دستکش ایمنی را تهیه می کنند.

جهت سفارش خرید دستکش کار مانند خرید دستکش چرمی می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام نمائید.

رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 820
نمایش همه
علاقه مندی ها ()