دستکش ایمنی یکی از مهمترین و پرکاربرد ترین اقلام ایمنی به شمار می رود. شکی نیست که حفاظت از دست برای کارگران از اهمیت بالایی برخوردار است. در واقع افراد حین کار، مدت زمان زیادی از دستان خود استفاده می کنند و نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. بنابراین متناسب با نوع مشاغل، نیاز به تأمین و خرید  دستکش ایمنی است. در ادامه بیشتر به دلایل و معرفی انواع دستکش ایمنی خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ و فعال در حوزۀ فروش دستکش ایمنی، کلاه ایمنی، لباس کار، کفش ایمنی و دیگر اقلام ایمنی می باشد. بدین ترتیب صاحبان مشاغل مختلف می توانند متناسب با نوع فعالیتی که انجام می دهند، تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را با برندهای با کیفیت ایرانی و خارجی توسط این مجموعه تهیه نمایند.

اهمیت خرید دستکش ایمنی و انواع آن  

علت عمدۀ خرید دستکش ایمنی، همانطور که از نامش پیداست، جهت حفاظت از دست ها در برابر فعالیت هایی است که افراد حین کار با آن روبرو می باشند. به عنوان مثال یک جوشکار برای حفاظت از سوختگی دستان حین عملیات جوشکاری نیاز به استفاده از دستکش ایمنی نسوز دارند. این در حالی است که یک تکنسین برق کار جهت جلوگیری از برق گرفتگی باید مجهز به دستکش ضد الکتریسیته دارند که مانع از عبور جریان برق به دست فرد گردد.

دستکش ایمنی چرمی، دستکش ایمنی ضد برش، دستکش ایمنی مقاوم در برابر مواد اسیدی، دستکش ایمنی لاستیکی، دستکش ایمنی و دستکش ایمنی استاد کار برخی از انواع دستکش ایمنی هستند که کاربرد آنها را می توان در صنایع مختلف به وفور مشاهده نمود.

جهت سفارش انواع دستکش ایمنی با قیمت ارزان مانند خرید دستکش چرمی می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید. بدین ترتیب بتوانید پس از رویت مشخصات محصولات، تجهیزات ایمنی مورد نیاز خود را تأمین نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 795
نمایش همه
علاقه مندی ها ()