فروش دمبل ها در هایپرجیم:

شناخته شده ترین و متداول ترین ابزار ورزشی دمبل ها هستند، از این وسیله در ورزش های مختلف به خصوص پرورش اندام استفاده میشود.

امروزه این وسیله در شکل های مختلفی تولید می شود، برخی از مدل های آن اسپرت می باشند و قیمت بالاتری دارند. برخی دیگر قابل تغییر می باشند و کاربر می تواند وزن آنها را به نسبت نیاز تغییر دهد، البته این دمبل ها تقریباً منسوخ شده اند و قیمت آن چنانی ندارند.

دمبل های اسپرت که عموماً تک وزنی میباشند و در بین ورزشکاران بسیار محبوب هستند، زیرا ورزشکاران و به خصوص افرادی که به صورت حرفه ای تمرین می کنند به لحاظ زمان بندی فرصت کم و زیاد کردن دمبل‌ها را ندارند بنابراین از دمبل های تک وزنی استفاده می کنند و این کار باعث سرعت عمل در حرکت های ورزشی آن ها می شود.

خرید دمبل:

این وسیله همانطور که اشاره شد از تنوع زیادی برخوردار است مثلاً سِت دمبل هایی که بانوان استفاده می کنند به لحاظ فیزیک آنها سبک تر می باشند، اما سِت دمبل های مورد استفاده توسط آقایان بسیار سنگین تر است زیرا به لحاظ آناتومی آقایان ماهیچه های قوی تری دارند.

بسیاری از آنها دارای پوشش های استاندارد و ویژه می باشند، این کار به این دلیل است که در حین انجام حرکت های مختلف ورزشی به ورزشکار آسیب وارد نکنند. البته این مزیت در مدل های استاندارد و گران قیمت به کار گرفته شده است و به هیچ عنوان در مدل های ارزان قیمت آن این امتیاز وجود ندارد.

فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده انواع سِت های دمبل مردانه و زنانه می باشد. شما می توانید خرید این وسیله کاربردی را از هایپرجیم به صورت غیر حضوری انجام دهید و آن ها را در محل مورد نظر دریافت کنید، در فروشگاه هایپرجیم ارسال خرید ها بسته به مسافت می تواند رایگان باشد.

اهمیت خرید دمبل از هایپرجیم:

دمبل وزنه هایی می باشند که ورزشکاران از آنها برای قوی کردن عضلات و حجم دادن استفاده میکنند. برای استفاده از دمبل ها محدودیت جنسی وجود ندارد بنابراین بانوان و آقایان به راحتی می‌توانند از این وسیله استفاده کنند.

تنها نکته ای که در خصوص استفاده از دمبل ها حائز اهمیت می باشد گروه بندی این وسیله بر مبنای وزن است، یعنی شرایط فیزیکی ورزشکاران مشخص کننده اصلی وزن دمبل می‌باشد. بنابراین ورزشکارانی که سابقه تمرینی آنها بیش از یکسال می باشد به راحتی می توانند از تمامی دمبل ها بسته به توان خود استفاده کنند، بدیهی است که این امر در مورد آقایان و بانوان مشترک می باشد.

یکی از امتیازات استفاده کردن از این وسیله ایجاد تقارن در عضلات می باشد، بدین شکل که ورزشکارانی که از هالتر استفاده می‌کنند امکان دارد نتوانند هالتر را با هر دو دست یکسان بالا و پایین کند و این امر باعث می شود یک دست آنها قوی تر از دست دیگر شود، اما در استفاده از دمبل ها به هیچ عنوان نمی‌توان از زیر فشار وزنه شانه خالی کرد زیرا در هر دو طرف وزنه یکسان وجود دارد و آنها از هم جدا هستند بنابراین قدرت و فشار در دو طرف ثابت می باشد. حتی دستگاه های ورزشی نیز از این قاعده مستثنا نیستند و ورزشکاران حرفه ای برای تقارن عضلات خود حتماً می بایست از دمبل استفاده کنند. برای  خرید اسکی فضایی به سایت مراجعه کنید.

بهترین دمبل و خرید آن:

بنابراین دمبل ها جز کلیدی ترین ابزارآلات ورزشی به حساب می آیند به خصوص در رشته بدنسازی و شاخه فیزیک، این موضوع بسیار مهم است. در ورزش بدنسازی گرایش فیزیک یکی از اصلی ترین معیار ها برای یک پکیج بدنی ایده آل، تقارن اندام ها می باشد و اگر ورزشکاری این تقارن را نداشته باشد به هیچ عنوان نمی تواند روی استیج مقام آور باشد.

فروشگاه هایپرجیم دارای تنوع دمبل های بسیاری است، تخفیفات ویژه در فروشگاه هایپرجیم برای ورزشکاران عزیز وجود دارد بنابراین اگر می خواهید تجهیزات ورزشی استاندارد تهیه کنید حتماً به این فروشگاه مراجعه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 527
نمایش همه
علاقه مندی ها ()