خرید عمده پاوربانک خواستار خاص خود را در سطح کشور دارد. در واقع مراکز پخش تجهیزات و لوازم جانبی موبایل می توانند جهت تأمین محصولات مجموعۀ خود، با مراجعه به مرکز پخش عمدۀ لوازم جانبی موبایل اقدام نمایند. در این صورت می توانند با قیمت ارزان تجهیزات مورد نیاز خود را خریداری کنند. این نکتۀ مهم در رابطه با خرید عمده پاوربانک نیز صدق می کند. پاوربانک به عنوان یکی از مهمترین و پر کابردترین تجهیزات جانبی موبایل محسوب می شود. با استفاده از این دستگاه می توان در مواقع اضطراری که پریز برق شهری دسترسی نداریم از شارژ باتری پاوربانک جهت شارژ نمودن موبایل استفاده نمائیم.

فروشگاه 414 به عنوان یکی از مراکز معتبر پخش تجهیزات موبایل فعالیت خود را تأسیس نموده است. به منظور رفاه حال مشتریان امکان خرید عمده پاوربانک با قیمت ارزان تر از بازار را برای آنان فراهم نموده است.

خرید عمده پاوربانک ارزان

فروشگاه های کوچک پخش لوازم جانبی موبایل، گروه های تبلیغاتی و یا شرکت های مختلف می توانند جهت خرید عمده پاوربانک ارزان از طریق فروشگاه 414 اقدام نمایند. به واسطۀ چنین مجموعه هایی می توانید با بهترین قیمت محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید. پاوربانک از جمله لوازم جانبی گوشی های هوشمند به شمار می رود که طرفداران خاص خود را دارد. با توجه به کاربری که پاوربانک دارد، افرادی که زیاد به سفرهای شهری و برون شهری و یا به صورت روزمره دارند، تمایل به خرید پاوربانک با کیفیت دارند.

از مزایای پاوربانک جهت شارژ گوشی در مواقع خاص استفاده نمود. بدون تردید مراکز پخش تجهیزات موبایل در لیست محصولات خود، پاوربانک با برندهای معتبر عرضه می کنند.

جهت خرید عمده محصولات بیسوس مانند پاوربانک بیسوس با قیمت ارزان می توانید با کارشناسان فروش بازرگانی 414 مشورت نموده و پس از بررسی تمام جوانب می توانید به صورت اینترنتی و غیر حضوری محصول مورد پسند خود را همراه با گارانتی سفارش دهید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 594
نمایش همه
علاقه مندی ها ()