پخش لوازم جانبی موبایل یک نیاز برای بازار داخل به شمار می رود چون تعدد کاربرد گوشی های هوشمند، به طبع آن افراد نیازمند به خرید لوازم جانبی موبایل خواهند داشت. تعدد لوازم جانبی موبایل بسیار است و این مسئله موجب شده تا مراکز متعددی در حوزۀ پخش لوازم جانبی موبایل فعالیت خود را آغاز نمایند. شارژر موبایل، کابل گوشی، گارد موبایل، هولدر گوشی، پاور بانک، هندزفری، گلس موبایل و ... برخی از انواع لوازم جانبی موبایل به شمار می روند.

فروشگاه 414 به عنوان یکی از مراکز عمدۀ پخش لوازم جانبی موبایل در تهران کسب و کار خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه به اقتضای نیاز بازار و همچنین توسعۀ خدمات دهی مجموعۀ خود، امکان سفارش اینترنتی انواع لوازم جانبی گوشی را با ارسال سریع فراهم نموده است.

پخش عمده لوازم جانبی موبایل

مرکز پخش عمده لوازم جانبی موبایل به فروشگاه های کوچک کمک می کند که بتوانند تجهیزات و لوازم جانبی انواع گوشی هوشمند را با برندهای معتبر و کیفیت عالی تهیه نمایند. البته این موضوع مهم در رابطه با عموم افراد نیز صدق می کند. کسبه ها می توانند از میان محصولات متنوع و با کیفیت، لوازم جانبی مورد نیاز خود را پس از بررسی دقیق با قیمت مناسب خریداری کنند.

چند سال اخیر فروش و پخش لوازم جانبی موبایل مانند فروش عمده پاوربانک طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی در این کسب و کار شروع به فعالیت نموده اند. بدیهی است تنوع محصولات و لوازم جانبی موبایل موجب افزایش علاقه مندان خرید تجهیزات گوشی های هوشمند شده است. به عنوان مثال گلس سرامیکی، گلس بی رنگ، گلس فول چسب، گلس لنز، گلس پرایویسی و ... برخی از انواع گلس است که به واسطۀ مرکز پخش لوازم جانبی موبایل فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414، می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا به صورت اینترنتی تهیه نمائید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936             

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 670
نمایش همه
علاقه مندی ها ()