خرید عمده محصولات بیسوس توسط برخی از مراکز بزرگ پخش لوازم جانبی موبایل امکان پذیر می باشد. بیسوس از برندهای معتبر در حوزۀ ساخت تجهیزات و لوازم جانبی موبایل در شهر شنزن فعالیت خود را در سال 2009 آغاز نمود و با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا توانستند به صورت تدریجی موفق به ساخت و توزیع محصولات با تکنولوژی روز دنیا گردند. از این سو بتوانند حرفی برای گفتن در میان رقبای تجاری خود داشته باشند. با توجه به گستردگی لوازم جانبی بیسوس، در حال حاضر مراکز عمدۀ پخش تجهیزات موبایل قادر به خرید عمده محصولات بیسوس با کیفیت بالا می باشند.

فروشگاه 414 یکی از مجموعه های بزرگ در حوزۀ تأمین و فروش محصولات بیسوس در تهران فعالیت می کند. در راستای اهداف مجموعۀ خود توانسته اند شرایط مناسبی برای خرید عمده محصولات بیسوس را برای مشتریان با قیمت ارزان مهیا سازند.

نکات مهم خرید عمده محصولات بیسوس

بیسوس از برندهای مطرح در صنعت تولید تجهیزات و لوازم الکترونیکی در کشور چین می باشد. این کمپانی با مشاهدۀ رشد تکنولوژی در سطح جهان توانست با بهره گیری از نیروی انسانی خلاق، اقدام به طراحی نوآورانه در تجهیزات و لوازم جانبی دستگاه های دیجیتالی گردد. در این میان عرضۀ لوازم جانبی موبایل بیسوس در سطح جهان طرفداران زیادی را به خود جذب نمود. با این اتفاق، فروشگاه های کوچک و بزرگ که در حوزۀ پخش تجهیزات جانبی موبایل فعالیت می کنند، بتوانند با خرید عمده محصولات بیسوس، لوازم جانبی با کیفیت و قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. طراحی نوآورانه با خلاقیت در محصولات بیسوس به وضوح قابل مشاهده می باشد و این موضوع توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جذب کند. این مرکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل را ارائه می دهد. 

بدون شک در لیست لوازم جانبی که توسط فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 عرضه می شوند، امکان خرید عمده محصولات بیسوس با قیمت ارزان و همراه با گارانتی برای مشتریان در اقصی نقاط کشور وجود دارد.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()