طرح توجیهی به طور جامع به مسائل مهم تأسیس یک پروژه می پردازد. به طور کلی تهیه و تنظیم طرح توجیهی تأثیر مستقیم بر روند رو به رشد پروژه های اجرایی و سرمایه گذاری خواهد داشت. بدین ترتیب افرادی که قصد سرمایه گذاری در مشاغل مختلفی چون افتتاح مراکز تفریحی، محیط گلخانه، پرورش گل و گیاه، مجموعۀ ورزشی، محیط درمانی و ... دارند می توانند از مزایای طرح توجیهی استفاده نمایند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با در اختیار داشتن کارشناسان مجرب و متخصص در حوزه های مختلف توانسته شرایط لازم جهت تنظیم و ارائه انواع طرح توجیهی را مطابق با مشاغل مختلف فراهم سازند. بدین ترتیب می توانند به شما خدمات مشاوره ای در خصوص پروژه ای که قصد راه اندازی ان را دارید، ارائه دهند.

تهیۀ انواع گزارش طرح توجیهی

جهت تهیه و نگارش طرح توجیهی مشاغل مختلف مانند طرح توجیهی ژئوممبران مسائل مهم مرتبط به میزان سرمایه، تخمین قیمت محصولات و خدمات، برآورد میزان دستمزد پرسنل، سطح تقاضای بازار، محل اجرای پروژه و نحوۀ تأمین لوازم و تأسیسات مورد نیاز و ... مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته می شود. به طور کلی سرمایه گذاری موفقیت آمیز با سفارش طرح توجیهی اختصاصی امکان پذیر خواهد بود چون تمام جوانب مرتبط با یک کسب و کار در ابتدای کار مد نظر قرار گرفته می شود. در واقع با عنایت به مسائل مهم پروژه می توان از میزان موفقیت و شکست یک سرمایه گذاری مطلع شد. اگر قصد تأسیس یک کسب و کار جدید و یا توسعۀ فعالیت خود را در منطقه ای جدید دارید، نیاز به تهیۀ طرح توجیهی در ابتدای کار می باشد چون بدین وسیله می توانید نگاهی اجمالی به نوع کسب و کاری که قصد راه اندازی آن را دارید، داشته باشید.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا اینجاست که بتوانند با ارائه مشاورۀ تخصصی و همچنین بررسی تمام شرایط و تهیۀ طرح توجیهی اختصاصی متناسب با پروژۀ شما، شما را به اهدافتان برسانند. 

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 707
نمایش همه
علاقه مندی ها ()