اتوبوس دربستی به افراد اجازۀ سفر گروهی در سطح شهر و برون شهر را می دهد. دلایل متعددی وجود دارد که افراد عادی و یا ارگان های دولتی و خصوصی نیاز به اجاره اتوبوس دربستی داشته باشند. از این رو راه اندازی برخی از مجموعه های مسافربری به صورت خصوصی، تلاش می کنند با تأمین ناوگان اتوبوس با برندهای معتبر و همچنین رانندگان مجرب بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. برگزاری مراسم تشریفاتی، عزاداری، تردد پرسنل کارخانجات و شرکت ها، سرویس دانش آموزان و دانشجویان برخی از علل اصلی است که کارفرمایان و عموم مردم اقدام به کرایه اتوبوس دربستی می نمایند.

واحد گشت تهران از جمله مراکز بزرگ و متعهد در حوزۀ ارائه خدمات اجاره اتوبوس دربستی در تهران راه اندازی شده است. این مجموعه با در اختیار داشتن پتانسیل های لازم همواره در صدد ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشند.

محاسبه هزینۀ کرایه اتوبوس دربستی

مزایای متعددی به دنبال خدمات دهی کرایه اتوبوس دربستی وجود دارد. به همین دلایل ترجیح می دهند با تهیۀ وسیلۀ نقلیۀ مناسب، افراد با آسودگی خیال در سطح شهر تردد داشته باشند.

 خدمات واحد گشت بهشت زهرا متقاضیان زیادی دارد. به دلیل حضور افراد زیاد در مراسم خاکسپاری، معمولاً میزبان مراسم تلاش می کند با تهیۀ اتوبوس دربستی بتواند اسباب آسایش و راحتی میهمانان خود را حین اجرای مراسم و تردد افراد از منزل تا بهشت زهرا فراهم سازند.

اتوبوس به دلیل داشتن فضای زیاد، گزینۀ مناسبی جهت سفرهای گروهی می باشد. معمولاً چنین اتوبوس هایی دارای سیستم تهویۀ گرمایشی و سرمایشی هستند که در فصول مختلف سال، افراد از هوای مطبوع برخوردار خواهند بود و سفرهای کوتاه و طولانی لذت بخشی را تجربه می کنند.

اگر علاقه مند به اجاره اتوبوس دربستی VIP با امکانات رفاهی مناسب و رانندۀ مجرب می باشید، می توانید از خدمات دهی مجموعۀ واحد گشت تهران با حداقل هزینه استفاده نمائید.

واحد گشت تهران 

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 673
نمایش همه
علاقه مندی ها ()