خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی به افراد کمک می کند که بتوانند در هر موقعیت زمانی و مکانی، لوازم آزمایشگاهی مورد نیاز خود را پس از بررسی دقیق مشخصات فنی محصولات، با قیمت مناسب تهیه نمایند. تعدد وسایل و لوازم آزمایشگاهی بسیار است. راه اندازی فروشگاه های اینترنتی جهت ارائه خدمات خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی بسیار کارآمد است و طرفداران زیادی در سراسر کشور دارد. به طور کلی اکثر لوازم آزمایشگاهی علاوه بر محیط های آزمایشگاهی تشخیص طبی در آزمایشگاه های شیمی، محیط زیست، صنایع غذایی، نفت و گاز، داروسازی، کشاورزی، ژنتیک، رنگ سازی و غیره نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو از جمله مجموعه های پیشرو در حوزۀ فروش لوازم آزمایشگاهی در سرتاسر کشور محسوب می شود. مجموعۀ علمینوگستر با اتکاء به نیروی انسانی مجرب توانسته اند فعالیت خود را در زمینۀ خرید و فروش وسایل آزمایشگاهی نو و کارکرده ارتقاء ببخشند.

نکات مهم خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی

شیشه آلات، لوازم پلاستیکی، لوازم سرامیکی، لوازم فلزی و ... برخی از دسته بندی های رایج لوازم آزمایشگاهی محسوب می شوند که متشکل از انواع دستگاه، ابزارآلات و ظروف می باشند. بدین ترتیب امکان خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی، بهترین فرصت جهت انتخاب و سفارش وسایل مورد نیاز محیط آزمایشگاه و انجام صحیح آزمایشات می باشد.

اگر علاقه مند به خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه های معتبر، پس از بررسی مشخصات فنی محصولات، با قیمت مناسب و کیفیت بالا مناسب ترین وسیلۀ آزمایشگاهی را با قیمت مناسب تهیه نمائید. با در نظر گرفتن چنین شرایطی می توان وسایل مورد نیاز محیط آزمایشگاه را پیش از اتمام موجودی با قیمت مناسب و برند معتبر به صورت اینترنتی سفارش داد و درب آزمایشگاه تحویل گرفت.

فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ فروش لوازم آزمایشگاهی مانند  فروش اینترنتی شیشه آلات آزمایشگاهی است که با راه اندازی فروشگاه اینترنتی امکان خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی را به صورت تضمین شده فراهم نموده است.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 556
نمایش همه
علاقه مندی ها ()