فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی از دیگر روش های فروش لوازم آزمایشگاهی به شمار می رود. جهت راه اندازی مراکز آزمایشگاهی نیاز به تهیۀ انواع لوازم و مواد اولیۀ آزمایشگاهی با برندهای مختلف می باشد. متناسب با محیط آزمایشگاه، نیاز به خرید لوازم آزمایشگاهی مختلف می باشد. امروزه برخی از مراکز توزیع لوازم آزمایشگاهی تلاش می کنند در راستای سیاست های کاری که از آن برخوردار هستند، بتوانند با راهکارهای مناسبی شرایط خرید وسایل آزمایشگاهی را برای تمامی سازمان ها فراهم سازند. البته ارائه خدمات فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی به کارفرمایان و مدیران مراکز آزمایشگاهی کمک می کند که بتوانند به صورت آنلاین لوازم مورد نیاز آزمایشگاه را تأمین نمایند.

یکی از فروشگاه های معتبر در حوزۀ پخش لوازم آزمایشگاه تشخیص طبی، آزمایشگاه صنایع غذایی، آزمایشگاه شیمی و غیره فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو است که از اعتبار بالایی برخوردار است.

مزایای ارائه خدمات فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی

دهۀ اخیر شیوه های جدیدی جهت خرید و فروش لوازم و مواد آزمایشگاهی مهیا شده است که می توان به فروش آنلاین محصولات اشاره نمود. در حال حاضر کلیۀ مصرف کنندگان که می تواند سازمان ها، ارگان های خصوصی و دولتی باشد، جهت احداث مرکز آزمایشگاه مجموعۀ خود از خدمات فروش اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی استفاده نمایند. با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، فروشندگان و خریداران راحت تر از گذشته می توانند محصولات خود را عرضه نموده و یا تهیه نمایند.

فروش اینترنتی لوازم و تجهیزات آزمایشگاهی به خریدار اجازۀ بررسی بیشتر محصولات را در برندهای مختلف می دهد. علاوه بر آنکه تجهیزات خریداری شده درب محل تحویل داده می شود. به عبارتی کاربران دسترسی کامل به فهرست و دسته بندی لوازم و مواد اولیۀ آزمایشگاه خواهند داشت. فروشگاه اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی علمینو از جمله مجموعه های معتبر در حوزۀ واردات و توزیع لوازم آزمایشگاهی در تهران به کسب و کار خود ادامه می دهد.

 

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 693
نمایش همه
علاقه مندی ها ()