کیسه جاروبرقی محل نگهداری زباله های مکیده شده توسط دستگاه می باشد. از ابتدا که دستگاه های جاروبرقی را تولید نمودند، از کیسه های دائمی استفاده کردند. این نوع کیسه ها قابلیت استفادۀ مجدد و شستشو را دارند ولی نکتۀ منفی که برای این نوع کیسه های جاروبرقی می توان بدان اشاره نمود، داشتن کیفیت پایین و نشت گرد و غبار به داخل جاروبرقی می باشد. از این رو کمپانی های سازندۀ جاروبرقی با پیشرفت تکنولوژی به فکر ساخت کیسه جاروبرقی نموده اند. این نوع پاکت ها دارای یک سری ویژگی های منحصربفرد نسبت به مدل دائمی آن می باشد که در ادامۀ مقاله بیشتر بدان خواهیم پرداخت .

فروشگاه همتا یکی از مراکز بزرگ در زمینۀ فروش انواع کیسه جاروبرقی در تهران می باشد. البته با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان سفارش دهی اینترنتی این محصول را برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم نموده است.

ویژگی های کیسه جاروبرقی یکبار مصرف

کیسه های یکبار مصرف از جنس با کیفیت و مرغوبی ساخته شده اند که مجهز به درپوش و سیستم فیلتراسیون می باشند. این نوع پاکت های جاروبرقی از لحاظ بهداشتی بهتر هستند و از نفوذ گرد و خاک به داخل قسمت موتور جلوگیری می کنند. از فناوری روز دنیا جهت تولید کیسه های جاروبرقی یکبار مصرف استفاده می کنند. البته این نوع پاکت ها نسبت به کیسه های دائمی دارای ظرفیت بیشتری می باشند.

به عبارتی امکان استفاده از جاروبرقی برای مدت زمان طولانی وجود دارد و چند ماه یکبار می توانید اقدام به تعویض کیسه یکبار مصرف جاروبرقی نمائید. معمولاً بسته بندی پاکت های جاروبرقی به صورت چند تایی است و این مسئله موجب می شود تا فرد آسودگی خاطر نسبت به تأمین کیسه مورد نیاز جاروبرقی داشته باشد.

جهت خرید کیسه جارو برقی پرشینال و... با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی همتا مراجعه نمائید و به صورت غیر حضوری محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.

 فروشگاه همتا

آدرس : تهران-میدان انقلاب-خیابان انقلاب خیابان قدس نبش بزرگمهر پلاک7 طبقه اول شمالی 

ایمیل : info@hamtashopping.com

تلفن تماس:66492545-021و 66492540-021

فکس: 66405981-021

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()