لوازم جانبی موبایل شامل انواع ملزومات موبایل است که برای حفاظت از آن و یا کاربری‌های مختلف استفاده می شود. امروزه خرید و فروش لوازم جانبی موبایل بسیار گسترده بوده و افرادی که در این حوزه فعالیت دارند در بخش های مختلف مشغول به کار هستند و پخش لوازم جانبی موبایل را به مراکز فروش لوازم جانبی موبایل ارائه می کنند. مراکز پخش لوازم جانبی موبایل با توجه به این که معمولاً خود وارد کننده هستند و یا از شهر های مرزی ، لوازم جانبی موبایل را تامین می کنند، قیمت های بسیار ارزان تری را برای این محصولات در نظر گرفتند.

در واقع وجود واسطه ها در این میان باعث می شود که لوازم جانبی موبایل قیمت بالاتری داشته باشد و مصرف کنندگان آن را با قیمت بالاتری تهیه نمایند اما فروشگاه ۴۱۴ با پخش لوازم جانبی موبایل به صورت مستقیم و بدون واسطه ، قیمت‌ های ارزانی را برای محصولاتش در نظر گرفته است. فروشگاه ۴۱۴ مجموعه کامل از انواع لوازم جانبی موبایل می باشد که با پخش لوازم جانبی موبایل توانسته قیمت های بسیار مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کند، این مرکز انواع لوازم مورد نیاز موبایل را در کیفیت های بسیار عالی و برند های معتبر به فروش می رسانند، جهت  خرید عمده پاوربانک و...  با مراجعه به سایت ۴۱۴ می توانید محصولات را مشاهده نموده و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید.

پخش انواع لوازم جانبی موبایل

 لوازم جانبی موبایل شامل هدست، هدفون، اسپیکر ،هندزفری ،کابل، پایه نگهدارنده گوشی ، باتری، گوشی و غیره می باشد که این لوازم برای انواع گوشی های سامسونگ، هواوی، شیائومی، آیفون، ال جی و غیره در برند های مختلف به تولید رسیده و توسط فروشندگان عرضه می گردد. فروشگاه ۴۱۴ پخش لوازم جانبی موبایل را به صورت مستقیم انجام داده و شما می توانید انواع محصولات اورجینال را از این مرکز خریداری نمایید.

فروشگاه 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()