تجهیزات ایمنی نقش بسزایی در حفظ سلامتی افراد خواهد داشت. در واقع عموم افراد با استفاده از چنین تجهیزاتی می توانند از اعضای بدن خود در برابر حوادث ایمن نگه دارند. با گذشت زمان مجموعه های مختلفی توانستند متناسب با مشاغل مختلف، انواع تجهیزات ایمنی را طراحی و تولید نمایند. در حال حاضر شاهد فروش تجهیزات ایمنی با مصارف گوناگون می باشیم.

فروشگاه رادین ایمن نیز به عنوان یکی از عرضه کنندگان تجهیزات و لوازم ایمنی کار در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. با توسعۀ بستر اینترنت، امکان خرید آنلاین تجهیزات ایمنی را برای مشتریان در اقصی نقاط کشور فراهم نموده است.

برخی از نکات مهم خرید تجهیزات ایمنی

نکات متعددی در حوزۀ خرید تجهیزات ایمنی وجود دارد و ما قصد داریم در ادامۀ متن به برخی از موارد مهم آن اشاره داشته باشید. یک کارفرما و مدیر با تدبیر متناسب با نوع فعالیتی که کارگران مجموعۀ خود انجام می دهند، تلاش می کند، تجهیزات ایمنی مناسبی را تهیه نمایند، تا بدین وسیله بتوانند سلامت پرسنل خود را تضمین کنند.

در حال حاضر عموم افراد آشنایی ابتدایی نسبت به انواع تجهیزات ایمنی دارند که در مواقع لزوم بتوانند آنها را جهت حفظ اعضای بدن خود و یا دیگران تهیه نمایند.

به عنوان مثال دستکش کار به منظور حفظ سلامت دستان مورد استفاده قرار گرفته می شود و این در حالی است که جهت محافظت از صورت و چشمان می توان از مزایای عینک و شیلد محافظ استفاده شود. البته جهت جلوگیری از برخورد اجسام سنگین به سر نیز، نیاز به خرید کلاه ایمنی است.

به طور کلی هر کدام از تجهیزات ایمنی کار، متناسب با نوع خطرات احتمالی که فرد را تهدید می کند، ساخته می شوند و کارفرمایان موظف به تهیه و تحویل آنها به کارگران و پرسنل می باشند.

جهت سفارش اینترنتی تجهیزات ایمنی با قیمت ارزان تر از بازار مانند خرید کفش ایمنی می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نمائید.

رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 723
نمایش همه
علاقه مندی ها ()