تولیدی کفش با بهره گیری از مواد اولیۀ با کیفیت و همچنین دستگاه های کاملاً پیشرفته اقدام به تولید انواع کفش زنانه و مردانه می نمایند. تولید کفش زنانه متناسب با استانداردهای تعریف شده، سایز و جنس قسمت های مختلف کفش را طراحی نموده و سپس با استفاده از دستگاه های مخصوص برش داده و در کنار یکدیگر مونتاژ می شوند. امروزه جهت راه اندازی خط تولیدی کفش از مزایای دستگاه های تزریق پلاستیک استفاده می شود. در تولیدی کفش فرآیند تزریق دستی به واسطۀ plc برنامه ریزی می شود تا بتوان میزان ظرفیت تزریق را بر اساس الگو به درستی انجام دهند.

تولیدی کفش آرمیس از دیگر مجموعه های تولیدی موفق در حوزۀ تولید کفش زنانه و مردانه در مدل های اسپرت، رسمی و پیاده روی فعالیت خود را تأسیس نموده اند. این مجموعه با بهره گیری از تخصص افراد فنی و همچنین دستگاه های مجهز و پیشرفته، خط تولیدی کفش پیاده روی را انجام داده است.

تولیدی کفش رسمی و اسپرت

موارد متعددی در حوزۀ تولیدی کفش پیاده روی و رسمی وجود دارد و یک مجموعۀ تولیدی کفش متناسب با استانداردهای تعیین شده، قسمت های مختلف کفش را تولید می کنند. ظرفیت خط تولید کفش، نوع مواد اولیه و مصارف کفش از جمله موارد مهم هستند که هنگام راه اندازی خط تولیدی کفش باید مد نظر قرار گرفته می شوند. خرید کفش مردانه را از سایت آرمیس انجام دهید.

کفش از اجزای مختلفی تشکیل شده است که هر کدام از آنها را از مواد اولیۀ متفاوت و با کیفیت بالا استفاده می کنند. به عنوان مثال مواد اولیۀ زیره کفش از مواد پلی یورتان بوده و نوع مواد اولیه ای که برای رویۀ کفش مورد استفاده قرار گرفته می شود، معمولاً از جنس پارچه، پنبه، چرم، kpu و یا سرپنجه فلزی می باشند.

جهت اطلاع از روند فعالیت مجموعه های تولیدی کفش پیاده روی و طبی می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ تولیدی کفش آرمیس مشورت نمائید.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 525
نمایش همه
علاقه مندی ها ()