دستکش ایمنی از اساسی ترین تجهیزات ایمنی کار محسوب می شود. با توجه به اینکه افراد حین انجام کار از دستان خود بسیار استفاده می کنند، تهیۀ دستکش ایمنی استاندارد از ضرورت های تأمین تجهیزات ایمنی کار به شمار می رود. نکات متعددی در حوزۀ انتخاب و خرید دستکش ایمنی نهفته است و ما قصد داریم به برخی از موارد مهم آن، در این مقاله بپردازیم.

فروشگاه رادین ایمن از جمله فروشندگان مجرب و متعهد در حوزۀ تأمین و پخش تجهیزات ایمنی فعالیت خود را آغاز نموده است. در لیست تجهیزات حفاظتی دست، توانسته اند امکان خرید دستکش کار را در مدل و برندهای مختلف برای صاحبان مشاغل و عموم افراد فراهم نمایند.

اهمیت تأمین دستکش ایمنی مناسب

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با خرید دستکش ایمنی کار وجود دارد، مقولۀ حفاظت از دستان فرد در برابر خطرات احتمالی حین کار می باشد. البته انتخاب سایز دستکش نیز به نوبۀ خود بر روی توانمندی فرد تأثیر می گذارد. عدم استفاده از دستکش کار متناسب با سایز دست، می تواند باعث لغزش وسایل از دستان شخص گردد و قادر به انجام سریع کارها نباشند.

دستکش ایمنی نیتریل، دستکش ایمنی لاتکس، دستکش ایمنی pvc، دستکش ایمنی نسوز و ... برخی از انواع دستکش ایمنی هستند که کاربرد آنها در مشاغل مختلف می توان مشاهده نمود.

قیمت دستکش ایمنی نیز به جنس، کیفیت و برند آن بستگی دارد. بنابراین متناسب با مشاغل مختلف، می توانید دستکش کار مناسب و با کیفیتی را تهیه نمائید. باید در نظر داشته باشید که انتخاب نوع دستکش کار می تواند تأثیر مستقیم بر نحوۀ عملکرد افراد داشته باشد. برای خرید دستکش لاستیکی و نیتریلی به سایت مراجعه کنید. 

جهت مشاهدۀ محصولات و سفارش اینترنتی دستکش ایمنی با قیمت ارزان می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین ایمن مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق مشخصات محصولات، کالای مورد نظر خود را خریداری کنید.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 725
نمایش همه
علاقه مندی ها ()