واحد گشت از جمله مراکز اصلی است که در حوزۀ خدمات دهی سرویس دربستی در سطح شهر فعالیت خود را تأسیس می نماید. معمولاً از مجموعۀ واحد گشت به عنوان شرکت واحد نیز یاد می شود و چنین مجموعه هایی با تهیۀ اتوبوس های vip و درجه یک با برندهای معتبر تلاش می کنند، بهترین خدمات مسافربری گروهی را به عموم مردم ارائه دهند.

همانطور که افراد به تنهایی جهت تردد در سطح شهر، از تاکسی استفاده می کنند. جهت تردد عده ای از افراد به صورت گروهی، اتوبوس وسیله ای مناسب برای ترددهای درون شهری و برون شهری محسوب می شود. بدین ترتیب راه اندازی مراکز واحد گشت در سطح شهر، موجب افزایش رفاه عموم افراد می شود. بدون شک کارخانجات و مؤسسات دولتی و خصوصی می توانند جهت تأمین سرویس کارکنان از خدمات واحد گشت استفاده نمایند.

واحد گشت تهران بیش از یک دهه است که فعالیت خود را در حوزۀ خدمات سرویس دربستی در سطح شهر آغاز نموده است. این مجموعه با تأمین اتوبوس های درجه یک و با امکانات ویژه، همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان در سطح شهر می باشند.

شرح خدمات واحد گشت

با توجه به مطالب مذکور، هدف اصلی راه اندازی مراکز واحد گشت، عرضۀ سرویس دربستی به همشهریان گرامی می باشد. همانطور که می دانید و تا کنون در سطح شهر مشاهده نموده اید، جهت اجرای برخی از مراسم تشریفاتی همچون جشن عروسی و یا مراسم خاکسپاری، نیاز به تأمین وسیلۀ ایاب و ذهاب مناسب است که بتوان از آن برای جابجایی میهمانان در سطح شهر استفاده نمود.

اجاره اتوبوس دربستی از شرکت های واحد گشت بهشت زهرا ، می تواند پاسخگوی شما باشد. نکتۀ مهم که در اینجا مطرح می باشد، نرخ تعرفه واحد گشت می باشد. در واقع بر اساس نوع اتوبوس و مدت زمان کرایۀ آن مشخص می شود.

جهت اجاره سرویس اتوبوس دربستی vip، می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()