زغال چینی از جمله زغال های رایج در بازار به شمار می رود. ذغال های چینی از جمله زغال های فشرده محسوب می شود که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. ساخت اولین محصولات زغال چینی به اوایل دهۀ 90 شمسی در کشور باز می گردد. به طور کلی تولید زغال چینی به نحوی است که کمترین میزان خاکستر را تولید می کند و بیش از ذغال های معمولی مورد استقبال قرار گرفته می شوند. ترکیبات اصلی  زغال چینی عبارتند از خاک اره، پوست گردو همچنین خاک زغال می باشد. در ادامۀ مقاله به شرح ویژگی و مزایای زغال چینی خواهیم پرداخت، تا اطلاعات جامعی نسبت به این نوع زغال داشته باشید.

مجموعۀ سالار سوز جنوب از جمله مجموعه های معتبر در حوزۀ توزیع زغال های ایرانی و وارداتی در سطح کشور می باشد. این مجموعه به صورت حرفه ای، ذغال های با کیفیتی را به فروش می رسانند. فروش زغال چینی در لیست محصولات این مجموعه در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

فروش زغال چینی و مزایای آن

فروش زغال چینی به عنوان زغال فشرده نیز در سطح بازار صورت می گیرد. در حال حاضر امکان خرید زغال چینی وارداتی و همچنین زغال چینی ایرانی برای طرفداران این محصول وجود دارد. معمولاً کاربرد زغال چینی برای مصارف پخت و پز می باشد. البته جهت تأمین زغال قلیان نیز می توان از ویژگی های ذغال چینی استفاده نمود.

مزایای زغال چینی همانند دیگر انواع زغال رایج در بازار، عاری از بوی نامطبوع و دود می باشد. از این رو افراد زیادی خواستار خرید زغال چینی می باشند تا بتوانند از این نوع زغال در محیط تراس برای کباب درست کردن و پخت و پز غذا استفاده نمایند.

اگر قصد سفارش اینترنتی خرید زغال سکه ای و زغال چینی دارید، می توانید با دفتر فروش مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید. فروش انواع زغال به صورت بسته بندی شده با وزن های مشخص انجام می گیرد.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 792
نمایش همه
علاقه مندی ها ()