اتوبار به خدمات حمل و نقل وسایل اطلاق می شود و به مجموعۀ خاصی محدود نمی شود. به طور کلی مجموعه های مختلفی در دوره ای نیاز به تغییر مکان و امور جابجایی اثاثیه خواهند داشت. با توجه به مشغله های فکری که عموم افراد با آن دست و پنجه نرم می کنند، امکان تمرکز افراد برای امور اسباب کشی ندارند و به همین دلیل اجرای این کار را بر عهدۀ مجموعه های اتوبار و باربری می گذارند. جهت دریافت خدمات اتوبار در منطقۀ تهران، محدودیت زمانی و مکانی وجود ندارد و می توانید با اطمینان خاطر از مراکز اتوبار معتبر چنین خدماتی را دریافت نمائید.

اتوبار آزادی به عنوان یکی از مراکز باربری درجه یک در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است و دارای تجربۀ چندین ساله در حوزۀ خدمات ویژه و متمایز در امور اتوبار و جابجایی اثاثیه منزل، ادارات، سازمان ها و دیگر ارگان های دولتی و خصوصی می باشند.

بهترین اتوبار در تهران

بدون شک استفاده از خدمات اتوبار آزادی در منطقۀ تهران برای شما محدودیت زمانی و مکانی ندارد و همواره در ایام تعطیل نیز قادر به ارائه خدمات باربری و حمل و نقل اثاثیه می باشند. مهم ترین عامل تمایز خدمات این مجموعه با دیگر مراکز اتوبار، بهره مندی از تخصص افراد فنی و آموزش دیده می باشد. چنین مجموعه هایی قادر به ارائه خدمات بسته بندی ایمن وسایل و حمل اثاثیه های سنگین توسط کارگران حرفه ای و توانمند می باشند.

جهت انجام اتوبار، بسته بندی اصولی اثاثیه و لوازم از اهمیت بالایی برخوردار است تا از آسیب دیدگی وسایل جلوگیری شود. طبیعتاً افراد جابجایی ایمن و بدون خسارت به وسایل را می پسند و می تواند عاملی جهت جلب رضایت مشتریان محسوب شود. 

جهت اطلاع از هزینه های اتوبار و  باربری ، امور بسته بندی و کرایۀ نوع وسیلۀ نقلیۀ باری می توانید با واحد خدمات رسانی اتوبار آزادی تماس حاصل فرمائید.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 703
نمایش همه
علاقه مندی ها ()