چاپ ساک پارچه ای با استفاده از دستگاه های چاپ سیلک انجام می گیرد. ساک پارچه ای از جنس پارچه های اسپان باند تولید می شوند، که با عنوان پارچه های بی بافت و بی تار و پود شناخته می شوند. در عصر حاضر تولید و عرضۀ ساک پارچه ای گسترش یافته است چون مزایای این نوع پارچه بسیار است و ما قصد داریم در این مقاله بیشتر به نحوۀ  چاپ ساک پارچه ای  و موارد کاربرد آن بپردازیم.

شرکت پارچینه از جمله مجموعه های مطرح در حوزۀ تولید و ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای فعالیت دارد. پارچه نان وون به دلیل داشتن کیفیت بالا، به عنوان یکی از محصولات رایج و پرفروش این مجموعه به شمار می رود و تا کنون توانسته اند انواع ساک دستی و کیسه های پارچه ای از این جنس را تولید و روانۀ بازار نمایند.

ویژگی های چاپ ساک پارچه ای

چندین سال است که ساک پارچه ای جایگزین نایلون پلاستیکی شده است چون این از دوام بالایی برخوردار است و امکان استفاده از آن برای مدت زمان طولانی وجود دارد. همانطور که می دانید جهت جابجایی وسایل نیاز به استفاده از ساک دستی می باشد. بنابراین داشتن ساک دستی سوزنی می تواند برای مدت زمان طولانی شما را از استفاده از ساک دستی نایلونی رهایی سازد. با توجه به اینکه ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای موجب شده از این محصول به عنوان تجهیزات تبلیغاتی نیز بهره گرفته شود.

ماندگاری بالا، تنوع رنگ، امکان هر گونه طراحی و قیمت ارزان از جمله ویژگی های چاپ ساک پارچه ای محسوب می شود. اکثر مجموعه های تبلیغاتی در لیست تجهیزات تبلیغاتی که به مشتریان خود پیشنهاد می دهند، چاپ ساک دستی سوزنی تبلیغاتی با طرح مورد پسندشان وجود دارد. خرید کیسه پارچه ای را از این مجموعه ی معتبر با قیمت ارزان انجام دهید.

گروه تولیدی پارچینه دارای سالها تجربه در حوزۀ تولید پارچه های سوزنی است و همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات چاپ دستی پارچه ای مطابق با نظر شما مشتریان عزیز می باشد.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()