تجهیزات ایمنی کلماتی است که تا کنون چندین نوبت آن را شنیده اید. در واقع گفته می شود، "اول ایمنی بعد کار"، به عبارتی مهمترین اصل جهت انجام یک فعالیت با ابزارآلات فنی و مهندسی، نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی است که بتوان اعضای بدن را از آسیب دیدگی ایمن نگه داشت. فروش تجهیزات ایمنی در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد و امروزه با وجود پیشرفت تکنولوژی، تولید کنندگان در این حوزه توانسته اند، انواع تجهیزات ایمنی پیشرفته را تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار دهند. به دلیل اهمیت فوق العاده ای که رعایت اصول ایمنی حین انجام کار دارد، این مقاله را به صورت اختصاصی به معرفی دسته بندی های اصلی تجهیزات ایمنی استاندارد خواهیم پرداخت.

فروشگاه رادین ایمن از جمله مراکز تأمین کنندۀ تجهیزات ایمنی مشاغل در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. به منظور راهنمایی شما عزیزان، توانسته موفق به گردآوری این مقاله گردد.

کاربرد اساسی تجهیزات ایمنی و انواع آن

خوشبختانه عموم شما، اکثر تجهیزات ایمنی را از نزدیک مشاهده کرده اید ولی ممکن است نسبت به جزئیات کاربرد و انواع آنها آشنا نباشید.

کلاه ایمنی، عینک محافظ، دستکش کار، کفش کار، لباس کار و کمربند ایمنی برخی از انواع جهیزات ایمنی محسوب می شوند. هر کدام از آن شامل انواع مختلف می باشند و در موقعیت های کاری متفاوت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش دستکش ایمنی از طریق سایت رادین ایمن با قیمت ارزان انجام می گیرد.

به عنوان حرفۀ آتش نشان با آتش و سوختگی در ارتباط می باشد و این مسئله موجب می شود، کارکنان این مجموعه متناسب با نوع خطراتی که ممکن است حین کار با آن روبرو شوند، نیازمند به لباس کار نسوز، دستکش کار نسوز، کفش ایمنی مقاوم در برابر حرارت و کلاه ایمنی مخصوص دارند. عدم استفاده از آنها، می تواند صدمات جانی جبران ناپذیری برای فرد به دنبال داشته باشد.

در صورت نیاز به خرید تجهیزات ایمنی مناسب و استاندارد، می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 672
نمایش همه
علاقه مندی ها ()