دستکش کار از مهمترین لوازم ایمنی است که جهت انجام کارهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. ممکن است انتخاب های مختلفی برای حفاظت از دستان وجود داشته باشد ولی دستکش ایمنی بهترین گزینه محسوب می شود. امروزه تمام مشاغل به نوعی با خطراتی همراه هستند و جهت حفظ و نگهداری از اعضای بدن، نیاز به استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب است. خرید دستکش کار با کیفیت و استاندارد پیش از آغاز یک فعالیت لازم و ضروری است. در ادامۀ مقاله می خواهیم به معرفی انواع دستکش ایمنی پرکاربرد بپردازیم و به رح کاربرد آنها بپردازیم تا در صورت لزوم بتوانید مناسب ترین نوع دستک را جهت حفاظت از دست های خود با قیمت ارزان خریداری کنید.

فروشگاه رادین ایمن با تلاش فراوان همواره تلاش می کند، انواع لوازم ایمنی مناسب و استاندارد را تهیه نموده و در لیست محصولات فروشگاه قرار داده و با اطمینان خاطر، نیاز مشتریان را برآورده سازد.

خرید دستکش کار جهت کاهش صدمات

امروزه عموم افراد به نوعی در طول روز مشغول فعالیت های متفاوتی هستند که هر کدام از آنها ممکن است صدماتی برای شما به دنبال داشته باشد. از این رو آگاهی داشتن از خطرات احتمالی که حین کار ممکن است با آنها روبرو شوید، برای افراد ضرورت دارد چون در این صورت می توانید تجهیزات ایمنی استاندارد تهیه نمائید.

امروزه فروش دستکش کار در مدل و متریال متفاوت مانند فروش دستکش چرمی صورت می گیرد و شما عزیزان می توانید متناسب با نوع حرفه ای که با آن روبرو هستید، مناسب ترین دستکش ایمنی را انتخاب نمائید.

دستکش کار لاتکس، دستکش کار پارچه ای، دستکش کار چرمی، دستکش کار برزنتی، دستک ایمنی نیتریل، دستکش کار پی وی سی، دستکش ایمنی نئوپرن و ... تنها برخی از انواع دستکش کار استاندارد موجود در بازار هستند که جهت حفاظت از دست ها در برابر خطرات مختلف محافظت می کند.

برای بررسی بیشتر و خرید اینترنتی دستکش کار استاندارد می توانید به وب سایت فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 617
نمایش همه
علاقه مندی ها ()