طرح توجیهی از جمله اقداماتی است که جهت اجرا و راه اندازی کسب کارهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه افراد زیادی قصد سرمایه گذاری در حوزۀ تولید محصولات و یا امور خدماتی دارند. تهیۀ  طرح توجیهی  یکی از اقدامات ضروری است که صاحبان مشاغل پیش از سرمایه گذاری باید آنها را در نظر داشته باشند. موارد متعددی وجود دارد که جهت احداث یک پروژه در ابعاد کوچک و بزرگ باید در نظر گرفته شود تا بدین وسیله بتوانند درصد موفقیت و شکست پروژه را مشخص نمایند. در ادامۀ متن بیشتر به مواردی که جهت تهیۀ طرح توجیهی نیاز است، اشاره خواهیم نمود.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با کسب تجربیات فراوان طی سال ها خدمات مشاوره ای و مهندسی، متشکل از افراد متعهد و تحصیلکرده در زمینه های برنامه ریزی، مدیریت مالی، فنی و اقتصادی و غیره می باشند. این مجموعه توانمند توانسته رزومۀ کاری موفقیت آمیزی برای خود گردآوری کند.

نمونه ای از نگارش طرح توجیهی

به طور کلی جهت راه اندازی یک کسب و کار جدید، تنظیم گزارش طرح توجیهی ضرورت دارد. طرح توجیهی تولید قیر و بشکه زنی، طرح توجیهی نیروگاه خورشیدی، نگارش طرح توجیهی نیورگاه برق مولد در مقیاس کوچک، گزارش طرح توجیهی پک های استریل و گان جراحی، طرح توجیهی تولید پروفیل و درب و پنجره یو پی، طرح توجیهی احداث مکان تفریحی و ... تنها برخی از انواع گزارشات طرح توجیهی هستند که جهت راه اندازی کسب و کارهای مختلف گرد آوری شده اند.

جهت نگارش طرح توجیهی مانند طرح توجیهی پلوس خودرو نیاز به بررسی مکان، نحوۀ أخذ مجوزهای قانونی، مشخصات محصولات، نیازسنجی بازار، برآورد و پیش بینی مالی، برآورد هزینه های سرمایه گذاری، برنامه ریزی اجرای طرح و ... می باشد.

به طور کلی گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با تکیه بر دانش روز دنیا قادر به ارائه بهترین خدمات به سرمایه گذاران و صاحبا مشاغل و کسب و کار می باشند.

 گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 665
نمایش همه
علاقه مندی ها ()