پخش لوازم جانبی موبایل در دسته بندی های مختلف صورت می گیرد که در ادامۀ مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم. علاوه بر آنکه اشاره به نکات مهم خرید لوازم جانبی داشته باشید. به صدقه سر زندگی حال امروز که با عنوان عصر دیجیتال شناخته می شود، روز به روز بر تنوع لوازم جانبی موبایل در سطح جهان افزوده می شود. بدین وسیله توانسته اند تحولی بزرگ در زندگی ماشینی انسان ها بوجود آورند و به نوعی راندمان کاری افراد نسبت به گذشته ارتقاء پیدا کرده است. امروزه برخی از فروشگاه ها در حوزۀ پخش لوازم جانبی موبایل فعالیت می کنند و می توانند متناسب با مدل گوشی، بهترین لوازم جانبی مورد نیاز خود را در دسته بندی های مختلف تهیه نمایند.

بازرگانی 414 به عنوان یکی از مجموعه های وارد کننده و پخش کنندۀ لوازم جانبی اورجینال موبایل در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و با گذشت زمان توانسته اند سطح خدمات دهی مجموعه را توسعه ببخشند.

بهترین پخش کنندۀ لوازم جانبی موبایل

با مراجعه به بهترین مراکز پخش لوازم جانبی موبایل، شما دسترسی بیشتری به انواع لوازم جانبی در دسته بندی های مختلف همچون گلس موبایل، شارژر، کابل گوشی، گارد موبایل، هولدر گوشی، هندزفری، اسپیکر و غیره با برندهای مختلف خواهید داشت.

پس از تولید موبایل، شرکت های سازندۀ تجهیزات الکترونیکی تلاش نمودند دوربین سلفی و سپس مونوپاد به بازار عرضه کنند. در حال حاضر نیز شاهد عرضۀ هلی شات هایی هستیم که قابلیت نصب به موبایل های هوشمند را دارند و بدین وسیله می توان به گوشی را به صورت سیار در آسمان از آن استفاده نمود.

فروشگاه های پخش لوازم جانبی موبایل در تهران قادر به عرضۀ انواع لوازم جانبی اورجینال با برندهای معتبر خارجی با قیمت مناسب می باشند.

جهت خرید انواع لوازم جانبی موبایل مانند خرید عمده پاوربانک اورجینال می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی بازرگانی 414 مراجعه نمائید.

 

فروشگاه لوازم جانبی موبایل 414

آدرس : تهران خیابان جمهوری تقاطع حافظ پاساژ علاالدین طبقه 4 واحد 414 

ایمیل : info@414co.com

                                                                                               تلفن های فروشگاه:                                                                                                   

               02166762740     02166723936                  

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 602
نمایش همه
علاقه مندی ها ()