تهیۀ اتوبوس دربستی به عنوان گزینۀ مناسبی برای ترددهای گروهی در داخل و خارج از شهر می باشد. افراد زیادی هستند که در طول زندگی خود سفر گروهی را تجربه نموده اند و برای آنها خاطره ساز بوده است. سفرهای گروهی مزایای متعددی به دنبال دارد که می توان به جنبۀ های اقتصادی و همچنین آسودگی خاطری که فراهم می کند اشاره نمود. در همین راستا برخی از مراکز با تهیۀ ناوگان اتوبوس درجه یک، در حوزۀ ارائه خدمات اجاره  اتوبوس دربستی فعالیت می کنند. سازمان های دولتی و خصوصی می توانند جهت سرویس کارکنان، دانشجویان، ترانسفر بازیکنان به فروشگاه، ایستگاه قطار و ... از سرویس اتوبوس دربستی بهره مند گردند.

اجاره اتوبوس دربستی را می توانید از طریق واحد گشت تهران انجام دهید. این مجموعۀ معتبر به دلیل بهره مندی از پرسنل و رانندگان مجرب، همواره آمادۀ پاسخگویی به درخواست شما عزیزان می باشند. با توجه به اینکه مجهز به اتوبوس های لوکس با ظرفیت های مختلف می باشند.

رزرو اتوبوس دربستی بهشت زهرا

همانطور که می دانید جهت برگزار مراسم خاکسپاری، عموماً افراد زیادی گرد هم می آیند. از این رو میزبان جهت رفاه حال میهمانان و کاهش دغدغۀ آنان جهت حضور در بهشت زهرا، اقدام به رزرو اتوبوس دربستی بهشت زهرا از  واحد گشت می نمایند.

به طور کلی تهیۀ وسایل نقلیۀ گروهی، امکان تردد درون شهری را بدون مزاحمت برای تعداد افراد زیادی فراهم می کند. اگر قصد کرایه اتوبوس دربستی را دارید، توصیه می کنیم به میزان ظرفیت صندلی ها، ظرفیت تعداد چمدان و امکانات رفاهی همچون سیستم تهویه هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی و داشتن یخچال کوچک توجه داشته باشید. البته هر کدام از مواردی که بدان اشاره شد بر روی هزینۀ کرایه اتوبوس دربستی تأثیرگذار خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ رزرو اتوبوس دربستی و هزینۀ اجاره اتوبوس دربستی vip می توانید با کارشناسان واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی ، خیابان ملک الشعرای بهار ، پلاک 14 ، طبقه سوم 

از مراجعه حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم.

تلفن های تماس: 88815169 & 88813689

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()