زغال لیمو قلمی از جمله زغال های محبوب و پرفروش در سطح بازار به شمار می رود. هدف اصلی از تولید زغال لیمو قلمی، جابجایی و استفادۀ آسان آن می باشد. فرآیند تولید زغال لیمو قلمی همانند پروسۀ تولید دیگر زغال های لیمو می باشد ، با این تفاوت که برش چوب درختان به صورت قلمی و استوانه ای شکل می باشد و پس پروسۀ سوزاندن چوب صورت می گیرد. فروش زغال لیمو قلمی طرفداران زیادی دارد. در این متن قصد داریم به نحوۀ ساخت و ویژگی های زغال لیمو بپردازیم، اگر علاقه مند هستید اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید، می توانید چند دقیقه از زمان خود را به مطالعۀ این متن اختصاص دهید.

سالار سوز جنوب، یکی از فروشندگان مطرح در حوزۀ تأمین و فروش با کیفیت ترین ذغال لیمو قلمی در سطح کشور می باشد. این مجموعه همچنین زغال چینی، زغال سفید و زغال مصری به صورت بسته بندی شده عرضه می کنند.

خرید تضمینی زغال لیمو قلمی

مصارف عمدۀ زغال لیمو قلمی برای پخت و پز و استعمال دخانیات می باشد. متأسفانه فضای مناسب جهت سوزاندن چوب خشک در محیط شهری وجود ندارد و این مسئله موجب شده تا مصرف زغال در سطح جهانی افزایش یابد. در داخل ایران نیز برخی از مراکز در حوزۀ تولید زغال لیمو قلمی و دیگر انواع زغال فشرده فعالیت می کنند و توانسته اند ذغال مورد نیاز مصرف کنندگان ایرانی را برآورده سازند.

قیمت زغال لیمو قلمی به سطح کیفیت، انسجام و حفظ فرم آن بستگی دارد. همانطور که از نام این زغال مشخص است، از چوب درختان مرکب تهیه می شوند و هنگام سوزاندن آنها، بوی مطبوعی به اشمام می رسد که موجب محبوبیت دوچندان این نوع زغال شده است.

جهت خرید زغال سفید و زغال لیمو قلمی با قیمت ارزان و کیفیت بالا می توانید از طریق مجموعۀ سالار سوز جنوب تهیه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 700
نمایش همه
علاقه مندی ها ()