زمان خرید تردمیل دنبال چه چیزی باشید؟

وجود دستگاه ورزشی تردمیل در خانه می‌تواند به عنوان یک سرمایه‌گذاری عالی برای زمانی باشد که شما نمی‌توانید به باشگاه بروید یا در فضای باز شروع به دویدن کنید. در نتیجه با استفاده از این وسیله می‌توانید در زمان طولانی‌تری روی این دستگاه‌ها شروع به دویدن یا راه رفتن کنید بدون اینکه نگران موضوعی باشید. درست است که از این وسیله ورزشی می‌توان در باشگاه‌ها استفاده کرد اما وجود این وسیله در خانه می‌تواند مزیت‌های زیاد‌تری داشته باشد. اگر شما خواهان  خرید تردمیل برای خانه خود هستید، به نظرتان باید به چه نکاتی را در این مسیر توجه داشته باشید؟ اگر می‌خواهید از این موضوع اطلاع کافی به دست بیاورید، کافی است در ادامه با تردمیل آنلاین همراه باشید.

قبل از خرید تردمیل به این نکات توجه کنید

اگر شما می‌خواهید برای خرید تردمیل اقدام کنید، باید قبل از انجام این عملیات به چند نکته ریز و مهم توجه داشته باشید. این نکات عبارتند از:

بودجه: یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موارد قبل از خرید این دستگاه این است که شما برای خود تعیین کنید که می‌توانید چقدر هزینه برای خرید این دستگاه خرج کنید؛

موارد اضافی را در نظر بگیرید: با توجه به اینکه این دستگاه‌ها از تنوع بالایی برخوردار هستند بهتر است شما اطلاعات کافی از تمامی امکانات آن داشته باشید و گزینه‌های اضافی و برنامه‌های موجود را در نظر بگیرید؛

تعداد افراد: حتماً سعی کنید از فروشنده این دستگاه‌ها سوال بپرسید که چه تعداد افراد می‌توانند در طول روز از این دستگاه استفاده کنند. زیرا برخی از این محصولات هستند که بعد از مدت زمان مشخصی باید کمی به موتور آن استراحت داده که دیرتر شاهد خراب شدن آن باشید؛

فضا: اگر شما می‌خواهید دست به خرید تردمیل بزنید، قطعا باید فضای مناسبی برای ورود این دستگاه به خانه خود را از قبل آماده کنید. پس در نتیجه به شما پیشنهاد می‌دهیم فضایی که برای این محصول به آن اختصاص می‌دهید بزرگ، دارای تهویه یا پنجره و با نور کافی باشد. این موارد جزء مهم‌ترین مواردی است که می‌تواند در انتخاب بهترین فضای مناسب به شما کمک بزرگی کند.

6 نکاتی که باید قبل از خرید تردمیل به آن توجه کنید

قطعاً برای خرید این دستگاه نمی‌توانید بدون داشتن آگاهی کامل دست به اقدام بزنید. سعی کنید قبل از رفتن به فروشگاه‌های ورزشی حتماً چند نکاتی را برای خرید تردمیل بدانید.

سرعت موتور دستگاه: سرعت موتورهای این دستگاه‌ها مستقیم روی کیفیت تردمیل شما تاثیر بسزایی دارد و تشخیص انواع موتورهای این محصول می‌تواند کمک کننده باشد. البته باید این نکته را نیز به شما بگوییم که با توجه به وزن خود می‌توانید موتور مورد نظر را راحت‌تر انتخاب کنید. به عنوان مثال افرادی که وزن بیشتری دارند باید موتور قدرتمندتری را انتخاب کنند.

اندازه کمربند: منظور از این مورد این است که شما برای دویدن باید اندازه مناسبی از این دستگاه‌ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال حداقل نیاز باید ۴۵ اینچ طول و ۱۸ اینچ عرض باشد. اگر قد شما بالای دو متر است باید اندازه دستگاهی که انتخاب می‌کنید ۵۲ اینچ باشد. این مورد می‌تواند کمک بزرگی به شما در خرید تردمیل کند.

شیب دستگاه: یکی از تکنولوژی‌هایی که روی این دستگاه‌ها طراحی کرده‌اند قابلیت تغییر شیب بالشتک این محصول است. شما می‌توانید با وجود این ویژگی درصد سختی ورزش خود را افزایش داده و بیشتر به تناسب اندام خود بپردازید.

بالشتک محصول: صفحه‌ای که شما روی آن عمل دویدن را انجام می‌دهید باید ضربه را جذب کند و نگذارد دستگاه شما با هر ضربه پا تکان بخورد. به خاطر همین موضوع باید وسیله‌ای را انتخاب کنید که بالشتک آن از استحکام بالایی برخوردار است و بتوانید سالیان سال از آن استفاده کنید.

سرعت دستگاه: اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که روی این دستگاه‌ها با سرعت بالایی شروع به د‌ویدن می‌کنید، بهتر است تردمیلی را انتخاب کرده که تا ۱۰ مایل در سرعت می‌تواند شما را پوشش دهد.

صفحه نمایشگر دیجیتالی: یکی دیگر از ویژگی‌های که شما می‌توانید در هنگام خرید تردمیل خانگی  به آن توجه داشته باشید وجود صفحه نمایشگر روی این دستگاه است. اولین چیزی که می‌تواند توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند همین صفحه نمایشگر است. به خاطر همین در برخی محصولات امکاناتی که روی این دستگاه قرار دارد می‌تواند متفاوت باشد. از جمله مواردی که با استفاده از این صفحه می‌توانید مشاهده کنید شامل تعداد نفس، سرعت، شیب دستگاه، ضربان قلب، کالری و دیگر موارد است که با ارائه این خدمات به شما نشان می‌دهد وضعیت بدنتان در چه حالت قرار دارد.

کلام آخر

امروزه با توجه به شرایطی که در جهان حاکم است بسیاری از افراد نمی‌تواند برای تمرین ورزش خود به باشگاه‌ها بروند. برای همین دست به خرید تردمیل برای خانه‌های خود زده‌اند که این مورد یکی از بهترین و آسان‌ترین روش‌هایی است که می‌توانند به تناسب اندام خود رسیدگی کنند. برای خرید این دستگاه شما می‌توانید به راحتی به فروشگاه تردمیل آنلاین مراجعه کرده و تجربه خریدی لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()