چگونه بفهمیم کدام تردمیل خانگی مناسب ما است؟

هنگامی که برای خرید تردمیل تصمیم می‌گیرد، نکته‌ای که باید توجه کنید نوع نیاز شما به آن تردمیل است.

به دلیل وجود تنوع بسیار زیادی که در تردمیل‌ها وجود دارد، باید توجه داشته باشید که دقیقا چه مدلی از تردمیل می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

در فروشگاه هایپرجیم انواع تردمیل‌هایی که مورد نیاز شما است، قابل دسترسی می‌باشد و می‌توانید بر اساس سلیقه و نیاز خود، آن‌ها را خریداری نمایید. در این مقاله همراه با ما باشید تا انواع تردمیل و نوع نیازی که شما به آن دارید را مورد بررسی قرار دهیم. با توجه به این نکات می‌توانید بهترین تردمیل خانگی را خریداری کنید و نتیجه دلخواه خود را به دست آوردی.

انواع تردمیل

بر اساس ویژگی‌ها و نوع فعالیتی که شما به آن نیاز دارید، می‌توان انواع تردمیل را دسته‌بندی کرد. عوامل بسیاری در طبقه‌بندی تردمیل‌ها نقش دارد.

عواملی مانند محیطی که تردمیل قرار است در آن استفاده شود، نوع ورزش و میزان ورزشی که قرار است با تردمیل انجام شود و دیگر عواملی که با توجه به هر کدام می‌توان نتیجه دلخواه را از بهترین انتخاب تردمیل به دست آورد. در ادامه به بررسی انواع تردمیل می‌پردازیم.

تردمیل دستی

تردمیل دستی از یک تسمه و غلتک استفاده می‌کند که فرد با تلاش خود آن‌ها را حرکت می‌دهد. از آنجایی که تسمه به خودی خود حرکت نمی‌کند، شما سرعت خود را تنظیم خواهید کرد. استفاده از این تردمیل برای کسانی که انگیزه کافی ندارد، کاربردی ندارد.

این نوع تردمیل صرفا با داشتن هزینه کمتر نسبت به دیگر تردمیل‌ها، توانایی بیشتری برای استفاده از آن می‌طلبد. تردمیل‌های دستی با قطعات ارزان‌تر در بازار موجود هستند.

نکته دیگری که در خصوص این تردمیل باید اذعان داشت قطعاتی است که در آن استفاده شده است که با توجه به کیفیت شاید سریع‌تر از قطعات دیگر تردمیل‌ها نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشد.

تردمیل موتوری

تردمیل های موتوری به شما این امکان را می‌دهند که سرعت تمرین خود را با استفاده از صفحه دیحیتالی که روی دستگاه وجود دارد، تنظیم کنید.

بسیاری از تردمیل‌های موتوردار دارای ویژگی هستند که به شما این امکان را می‌دهد که درجه شیب مورد نظر خود را افزایش یا کاهش دهید.

این نوع تردمیل نسبت به دیگر تردمیل‌ها از قیمت و هزینه بیشتری برخوردار است و برای خرید آن باید بودجه خود را با دقت بررسی کنید. همچنین تعمیر و نگهداری آن نسبت به دیگر تردمیل‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار است.

تردمیل تاشو

اگر به دنبال خرید تردمیل باشگاهی یا خانگی هستید، فضا و محیطی که تردمیل قرار است در آن قرار گیرد، نکته مهمی می‌باشد. در این خصوص تردمیل‌های تاشو بهترین گزینه برای شما هستند.

طیف گسترده‌ای از تردمیل‌های تاشو تا 44 درصد فضای کمتری برای استفاده نیاز دارند. این نوع تردمیل‌ها دارای عرشه‌های هیدرولیک و سیستم قفل برای ایمنی بیشتر هستند.

عرشه‌ها و محل دویدن در این نوع تردمیل‌ها را می‌توان بلند کرد و تا کرد. اما باید توجه کرد که به طور صد در صد و کاملا صاف نمی‌شود و مقداری بازشدگی در آن وجود دارد.

چارچوبی که تردمیل‌های تاشو روی آن سوار است، تضمین می‌کند که چارچوبی محکم است و کیفیت تجربه دویدن را به خطر نمی اندازد.

اگر فضا اولویت شماست، تردمیل تاشو کوچکتر از دیگر تردمیل‌ها است و برای نگهداری آسان در زیر تخت یا پشت در می توان آن را تا کرد.

تردمیل‌های تجاری یا باشگاهی

بهترین تردمیل‌های نیمه تجاری و تجاری دارای منطقه دویدن محکم، بالشتک، موتورهای پرقدرت، شیب موتوری و سیستم کامپیوتری تعاملی هستند. اغلب این تردمیل‌ها با ویژگی‌های مانند نمایش ضربان قلب تجربه کاربری بهتری به شما ارائه می‌دهند.

تفاوت تردمیل های نیمه تجاری و تجاری در تعداد ساعاتی است که برای استفاده در هر روز طراحی شده‌اند. تردمیل‌های کاملا باشگاهی یا تجاری برای استفاده مداوم تا 12 ساعت در روز ساخته شده اند.

تردمیل‌های نیمه تجاری با کمتر از 5 ساعت استفاده در روز برای فعالیت‌های کوچکتر و برای دوندگان مشتاق ایده‌آل هستند. با تردمیل باشگاهی می‌توانید 3 تا 4 سال ضمانت استفاده از تردمیل را داشته باشید، زیرا آن‌ها برای مقاومت در برابر استفاده مداوم در محیط ورزشگاه ساخته شده‌اند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 372
نمایش همه
علاقه مندی ها ()