ورزش کردن فعالیتی مفید است که برای روح و جسم فواید بسیار مثبتی دارد. ورزش کردن می‌تواند روح و جسم را شاداب و باطراوت کند. علاوه بر آن به تناسب اندام کمک می‌کند. بنابراین می‌توان ورزش را معجزه‌ای برای زندگی انسان دانست. پس به همه افراد با هر سن و موقعیتی توصیه می‌شود که ورزش را جدی بگیرند و آن را به عنوان جزئی از زندگی و فعالیت‌های روزانه خود بدانند. اگرچه باز هم مشاهده می‌شود که افراد چنان که شایسته است به ورزش اهمیتی نمی‌دهند و آن را به تاخیر می‌اندازند. راه حل چیست؟ ورزش در منزل با استفاده از تردمیل، راهی است که به وسیله آن می‌توان به اجرای فعالیت‌ها و تمرینات ورزشی در منزل پرداخت و از این طریق ورزش را آسان و دست‌یافتنی کرد؛ در واقع وجود نوع خانگی تردمیل سبب شبیه‌سازی دویدن و پیاده‌روی بدون نیاز به فضای وسیع یا باز شده است. اما زمانی که فروشنده تردمیل در حال  فروش تردمیل به شما است باید از مطالبی آگاه شوید که در ادامه بیان شده‌اند.

 نکات و پارامترهای مورد توجه در هنگام فروش تردمیل توسط فروشنده

 به هنگام فروش تردمیل از طریق فروشنده به شما است بهتر است که موارد و پارامترهای زیر را در نظر بگیرید:

  • بدنه: بدنه بیشتر تردمیل‌هایی که در بازار موجود است، ساخته شده از فولاد مخصوص است و در ساخت برخی از آنها، آلومینیوم با مقاومت بالا هم به کار رفته است. میزان تحمل وزن توسط تردمیل بستگی به استحکام بدنه دستگاه دارد. برای مثال، تردمیلی که از قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرم برخوردار است و موتور قوی‌تری نیز دارد نسبت به تردمیلی که ظرفیت تحمل وزن آن 90 کیلوگرم است، بدنه بزرگ‌تر و مقاوم‌تری دارد. در باشگاه‌های ورزشی به دلیل استفاده عموم از تردمیل و مجهول بودن وزن افراد مختلف بهتر است تردمیل‌هایی که بدنه محکم و موتور قوی‌تری دارند در نظر گرفته شوند. به همین ترتیب برای استفاده شخصی در داخل خانه بهتر است تردمیل‌هایی مطابق با وزن کاربر، میزان فضای در دسترس و هزینه مورد نظر مورد استفاده قرار گیرند.
  • سرعت تردمیل: به صورت دقیق تعیین کنید که چه هدفی از خرید تردمیل دارید و به چه منظور قصد استفاده از آن را دارید.تمایل دارید حداکثر سرعت تردمیل شما چه میزان باشد؟ هدف شما از استفاده از تردمیل، راه رفتن است یا دویدن؟ این موارد باید پیش از اقدام به خرید مورد توجه قرار گیرند و مشخص شوند. سرعتی که توسط کاربران استفاده می‌شود بیشتر بین 3 تا 7 کیلومتر بر ساعت برای راه رفتن و 6 تا 10 کیلومتر در ساعت برای دویدن است. سرعت‌هایی بیشتر از این میزان برای ورزشکاران حرفه‌ای در نظر گرفته می‌شود. بنابراین به طور کلی بیشتر تردمیل‌ها با حداکثر سرعت 10 کیلومتر در ساعت برای استفاده عموم افراد مناسب خواهد بود.
  • تحمل وزن: میزان تحمل وزن تردمیل را می‌توان اینگونه تعریف کرد: بالاترین وزنی که کاربر تردمیل دارد و دستگاه باید آن را تحمل کند و اجرای همه قابلیت‌های دستگاه بدون مشکل صورت گیرد. عواملی مانند قدرت موتور، ابعاد و اندازه تسمه، ابعاد و بزرگی دستگاه، ابعاد و سایز غلطک، جنس تخته، جنس تسمه و بدنه تردمیل بر این مورد اثرگذار خواهند بود. به عبارت بهتر اگر دستگاه از موتور قوی‌تر، بدنه محکم‌تر و اندازه بزرگ‌تری برخوردار باشد، امکان تحمل وزن بیشتری را خواهد داشت.
  • ایمنی: برخی تردمیل‌ها مجهز به گیره ای هستند که به لباس فرد کاربر متصل می‌شود و تا حدی سبب تضمین ایمنی فرد خواهد شد. نحوه کار این گیره اینگونه است که در صورت از دست دادن تعادل کاربر و حرکت‌های ناگهانی او، گیره از لباس جدا خواهد شد و موجب خاموش شدن اتوماتیک دستگاه می‌شود. همه تردمیل‌ها به طور استاندارد باید دارای این وسیله باشند. استفاده دیگر این قطعه برای قفل کودک نیز خواهد بود؛ به صورتی که اگر روی تردمیل نباشد دستگاه شروع به حرکت نخواهد کرد.

آنچه بهتر است در انتها بدانید

تردمیل یک دستگاه ورزشی است و در دسته تجهیزات ورزشی قرار دارد. ورزش و فعالیت‌های مرتبط با آن به طور مستقیم با جسم و سلامتی انسان در ارتباط است؛ بنابراین تجهیزات ورزشی نیز از این لحاظ، حائز اهمیت هستند. این اهمیت باید باعث شود که در هنگام خرید تجهیزات ورزشی مانند فروش تردمیل خانگی دقت زیادی داشته باشید تا از این طریق سلامتی جسمانی خود را تضمین کنید. در حین فروش تردمیل به وسیله فروشنده تجهیزات ورزشی به شما باید پرسش‌هایی را از او داشته باشید؛ پاسخ این پرسش‌ها توسط فروشنده باید بر انتخاب شما اثرگذار باشد.

فروشگاه هایپر جیم

فروشگاه هایپرجیم اطلاعات مناسب و جامعی در زمینه فروش تردمیل به شما خواهد داد. پس این فروشگاه را به خاطر بسپارید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 400
نمایش همه
علاقه مندی ها ()