ذغال به رنگ سیاه تولید و دارای وزن سبک می باشد. در واقع جهت تولید زغال از چوب درختان و یا فرآورده های چوبی استفاده می شود که در ادامه بیشتر به آنها اشاره می کنیم. سالار سوز جنوب به عنوان عرضه کنندۀ زغال های ایرانی و وارداتی تأسیس شده است. به اقتضای نیاز بازار بهترین محصولات زغال را برای مشتریان تهیه نموده اند. ذغال لیمو کبابی در لیست محصولات این فروشگاه به مشتریان ارائه داده می شود. خرید زغال لیمو کبابی طرفداران زیادی دارد چون از کیفیت بالایی برخوردار است. امروزه پیشرفت فناوری موجب شده تا از روش های مختلفی جهت تولید زغال بهره گرفته شود تا میزان کیفیت این محصول را ارتقاء ببخشند.

خرید زغال لیمو کبابی با کیفیت

میزان رطوبتی که زغال های کبابی دارند از اهمیت زیادی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت زغال در زمان سوختن آن خواهد داشت. افراد زیادی خواستار خرید زغال لیمو کبابی هستند چون هنگام سوختن بوی مطبوعی از آن تولید می شود. علاوه بر آنکه ماندگار بالایی دارد و هنگام سوختن از خود دود و گاز سمی تولید نمی کند و می توان در محیط های آپارتمانی از آن استفاده نمود.

خرید و فروش زغال لیمو کبابی به صورت کیسه ای با وزن های متفاوتی صورت می گیرد. میزان رطوبت موجود در زغال کبابی بر روی میزان کیفیت زغال تأثیرگذار است و هرچه میزان رطوبت زغال بیشتر باشد، موجب تولید دود می شود و نباید به هیچ عنوان موجب خاموش شدن زغال گردد.

این در حالی است که ذغال لیمو کبابی رایج در بازار ممکن است از این نظر با یکدیگر تفاوت داشته باشند. توصیه می کنیم از برندهای معتبر و با کیفیت جهت تهیۀ زغال کبابی مورد نیاز خود تهیه نمائید.

جهت خرید زغال چینی وارداتی و زغال لیمو کبابی با کیفیت می توانید به مجموعۀ سالار سوز جنوب مراجعه نمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 605
نمایش همه
علاقه مندی ها ()