زغال چینی با عنوان زغال فشرده نیز شناخته می شود چون ترکیبات اولیه که در ساخت این نوع زغال مورد استفاده قرار گرفته است، موجب نامگذاری آن شده است. اگر تمایل به خرید زغال چینی وارداتی دارید، می توانید به فروشگاه های پخش زغال وارداتی مراجعه نمائید. جهت تولید زغال چینی از دستگاه های مخصوص استفاده می شود و از مواد اولیۀ متفاوت جهت ساخت آن بهره گرفته می شود. به عبارتی ذغال چینی از فرآورده های چوبی تولید می شود و ماندگار بالا برخوردار است. در ادامه به ذکر مواد تشکیل دهنده و نحوۀ تولید آن خواهیم پرداخت، تا هنگام خرید زغال چینی وارداتی ، آگاهی لازم نسبت به نحوۀ تولید آن داشته باشید.

مجموعۀ سالار سوز جنوب، چندین سال است که در حوزۀ تهیه و توزیع زغال چینی وارداتی و دیگر انواع ذغال داخلی فعالیت خود را آغاز نموده و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشد.

خرید زغال چینی وارداتی ارزان

با توجه به استقبال فراوانی که از زغال چینی می شود، امروزه تولید کنندگان زغال در داخل کشور اقدام به تولید زغال فشردۀ چینی نیز می نمایند. مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ زغال چینی عبارتند از انواع خاک اره، خاک زغال و پوست گردو می باشد.

نوع خاک اره ای که جهت تولید زغال مورد استفاده قرار گرفته می شود، بستگی به سایز و میزان رطوبت آن خواهد داشت چون خاک اره از نظر ابعاد در 5 دسته خاک اره شِکری، خاک اره درشت یا پفکی، خاک اره متوسط آسیاب شده، خاک اره متوسط نجاری و خاک اره ریز تقسیم بندی می شوند. سایز خاک اره تأثیر مستقیم بر روی کیفیت زغال نهایی خواهد داشت. هنگام خرید زغال چینی وارداتی توجه به انسجام و یکدست بودن زغال لازم و ضروری می باشد.

برای خرید زغال لیمو و زغال چینی وارداتی کیسه ای می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 643
نمایش همه
علاقه مندی ها ()