همه ما می‌دانیم که همیشه قبل از شروع هر تمرینی باید بدن خود را گرم کنیم تا جریان خون در عضلات ما به حرکت درآید.

به این ترتیب انعطاف‌پذیری تا حد زیادی بهبود یافته و پمپاژ قلب به تدریج انجام خواهد شد. به طور کلی هر اندازه بدنتان منعطف‌تر شود، در هنگام کار با دوچرخه ثابت به طور موثرتری حرکت خواهید کرد.

در واقع این که شما فرم مناسب بدن خود در زمان تمرین حفظ کنید از اهمیت زیادی برخوردار است.

بنابراین چنانچه آماده درگیر کردن ماهیچه‌های خود و لذت بردن از یک ورزش جدی هستید با مراجعه به مراکز تناسب اندام می‌توانید از دوچرخه ثابت باشگاهی استفاده کنید.

در ادامه با بررسی انواع مختلف دوچرخه‌های باشگاهی قصد داریم در خصوص این که یک سالن ورزشی به چند دوچرخه ثابت نیاز دارد بپردازیم. پس این مطلب را از دست ندهید.

انواع دوچرخه‌های ثابت باشگاهی کدامند؟

 به طور کلی باید بگوییم که به طور معمول در سالن‌های ورزشی از دو نوع دوچرخه ثابت نشسته و ایستاده استفاده می‌شود. که البته در نوع ایستاده به نام دوچرخه‌های اسپینینگ نیز شهرت دارند.

باید این را نیز بدانیم که چنانچه دارای مشکلات حرکتی، زانو درد یا کمر درد به هیچ وجه از نوع ایستاده در دوچرخه‌های ثابت استفاده نشود.

مربیان و کارشناسان در این زمینه معتقدند در صورتی ابتلا به هر نوع اختلال حرکتی از جمله اس ام اس کاربرد دوچرخه‌های ثابت نشسته مناسب‌تر است.

به دلیل این که این نوع دوچرخه‌ها علاوه بر جنبه‌های پزشکی بر تقویت عضلات نیز موثر بوده و به کاهش وزن و تناسب اندام کمک موثری خواهد کرد.

همچنین دوچرخه‌های اسپینینگ به علت این که از نوع ایستاده هستند، بدون شک کاربران درصد کالری بیشتری را نیز خواهند سوزاند.

در واقع دوچرخه‌ ثابت باشگاهی با توان چربی‌سوزی بالا به شما کمک می‌کند تمرینات ورزشی خود را به راحتی بدون تحمل کوچکترین فشار انجام دهید.

علاوه بر آنچه گفته شد ابزار یاد شده با افزایش مقاومت ماهیچه‌ها و ترشح هورمون اندروفین برای اکثر کاربران قابل استفاده است.

ناگفته نماند که دوچرخه‌های ثابت از هر نوعی با اشغال کمترین فضا و قیمت مناسب در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده هستند.

اما شاید مدیر یک سالن ورزشی هستید اما نمی‌دانید که چند دوچرخه ثابت را برای کاربران خود تهیه کنید. در بخش بعدی می‌خواهیم به ذکر فاکتورهای مهم در این باره بپردازیم.

تعداد دوچرخه ثابت مورد نیاز برای باشگاه

در ابتدای مقاله به شرح مختصری درباره این که چرا به دوچرخه ثابت نیاز داریم پرداختیم حال می‌خواهیم درباره تعداد آن‌ها مطالبی را ذکر کنیم.

به طور کلی انواع دوچرخه‌ها ثابت برای اهداف مختلفی تنظیم شده‌اند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های متمایزی دارند که نباید آن‌ها را نادیده بگیریم.

بنابراین چنانچه هدف شما از خرید دوچرخه ثابت چربی‌سوزی است باید دوچرخه‌ای را تهیه کنید که کاربران در وزن بالا را نیز بتواند تحمل کند.

همانطور که می‌دانید در یک سالن ورزشی قرار است افراد زیادی با علایق متفاوت از دستگاه‌ها استفاده کنند. در نتیجه یک مدیر باشگاه باید دوچرخه‌ای که با نیازهای همه افراد سازگار است را تهیه کند.

اما در خصوص این که چه تعداد دوچرخه در باشگاه نیاز داریم، باید با توجه به مساحت سالن ورزشی تعداد مناسبی را برای خرید تردمیل باشگاه در نظر گرفت.

سخن آخر

در پایان باید این نکته را نیز خاطرنشان کنیم که قبل از هر گونه اقدام برای خرید دوچرخه ثابت باشگاهی با مراجعه به سایت‌ها و منابع مختلف می‌توانید به اطلاعات جامع‌تری دست پیدا کنید.

ما در این مقاله با بررسی این که چرا سالن‌های ورزشی به دوچرخه‌های ثابت نیاز دارند، قصد داشتیم گام موثری را در جهت ارتقا تناسب اندام در باشگاه‌ها برداریم.

امیدواریم با مطالعه این مقاله بتوانید به اطلاعات جامعی درباره دوچرخه‌های ثابت دست پیدا کنید.

در صورت هر نوع سوال یا پیشنهاد با شماره‌های درج شده در پایان این مطلب تماس بگیرید. ما همچنان منتظر دریافت نظرات ارزشمند شما عزیزان هستیم.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()