یکی از بهترین دستگاه‌های موجود برای انجام تمرینات هوازی و رسیدن به تناسب اندام اسکی فضایی خانگی است. شما با انجام تمرینات از پیش تعیین شده در منوی دستگاه یا تنظیمات دستی میتوانید بهترین نتیجه را از کار با اسکی فضایی خانگی دریافت کنید. چنانچه برای رفتن به باشگاه‌ها زمان کافی ندارید میتوانید یکی از این دستگاه‌ها را برای تمرین در خانه هود از فروشگاه هایپر جیم خریداری کنید.

3 تمرین لاغری سریع با اسکی فضایی خانگی

تمرینات زیادی برای دستگاه تمرین هوازی اسکی فضایی وجود دارد. ما در این مطلب تمریناتی را برای افرادی که هدفشان لاغری است آورده‌ایم.

تمرین ۳۰ دقیقه‌ای اسکی فضایی

این تمرین با شدت بالا و فواصل کوتاه است. برای انجام تنظیمات دستگاه برای این تمرین دو راه دارید می‌توانید براحتی یک برنامه تمرینی اینتروال را در اسکی فضایی خانگی خود انتخاب کنید یا آنکه با حالت دستی مقاومت و شیب را برای تمرین خود تنظیم کنید.

این تمرین به طور کلی سه مرحله دارد.

گرم کردن: برای گرم کردن نیاز است مقاومت و شیب دستگاه را روی کم یا متوسط تنظیم کنید و به‌مدت ۵ دقیقه بدن خود را گرم کنید. بعد از انجام این کار برای ست اصلی آماده خواهید شد.

ست اصلی: در این مرحله 3 دقیقه با تلاش حداقل ۸ از ۱۰ به انجام تمرین میپردازید، در همین حین باید مقاومت را آهسته بالا ببرید. مقاومت را کم کنید و به آسانی در جهت مخالف پا بزنید.

این مرحله را لازم است تا زمانی که به دقیقه ۲۸ تمرین خود برسید ادامه دهید.

سرد کردن: در آخر برای سرد کردن از دو دقیقه باقی مانده‌ی تمرین استفاده کنید و با سرعت و مقاومت کم پا بزنید. حرکات کششی نهایی را فراموش نکنید.

تمرین ۴۵ دقیقه‌ای بالا رفتن از تپه

برای انجام این تمرین نیز می‌توانید از تنظیمات از پیش تعیین شده دستگاه خود استفاده کنید و آن را روی تمرین دلخواه خود تنظیم کنید. در غیر اینصورت لازم است با حالت دستی میزان مقاومت و شیب را تعیین کنید.

گرم کردن: ابتدا ۵ دقیقه را برای گرم کردن با مقاومت و شیب کم یا متوسط دستگاه بگذارید. سپس به سراغ ست اصل بروید.

ست اصلی: این ست مراحل مختلفی دارد که شما باید برای انجام هر کدام حداقل 5 دقیقه زمان بگذارید. توجه داشته باشید که سطح تلاش شما در این تمرین باید 8 – 9 از 10 باشد.

5 دقیقه: مقاومت متوسط، شیب کم، سرعت دور در دقیقه بالا رکاب بزنید.

5 دقیقه: مقاومت بالا، شیب متوسط، سرعت دور در دقیقه کم رکاب بزنید.

5 دقیقه: مقاومت متوسط، شیب بالا، سرعت دور در دقیقه بالا رکاب بزنید.

5 دقیقه: مقاومت بالا، شیب کم، سرعت دور در دقیقه متوسط رکاب بزنید.

در 3 دقیقه بعدی باید مقاومت متوسط، شیب متوسط، سرعت دور در دقیقه بالا رکاب بزنید.

سرد کردن: برای انجام این مرحله می‌توانید از زمان باقی مانده با کاهش مقاومت و سرعت، فشار وارد شده به بدنتان را کاهش دهید. سپس حرکات کششی را انجام دهید.

تمرین 1 ساعته نردبانی با اسکی فضایی خانگی

برای تنظیم آن باید حالت دستی را انتخاب کرده، مقاومت و شیب را بر اساس توان خود روی کم یا متوسط تنظیم کنید. سپس به سراغ مرحله گرم کردن بروید.

گرم کردن: زمانی که قصد دارید تمرینات طولانی‌تر و با تلاش بیشتر انجام دهید بهتر است زمان گرم کردن را افزایش دهید این زمان می‌تواند حداقل ۱۰ دقیقه حداکثر ۲۰ دقیقه برای شما باشد که این عامل برای افراد مختلف متفاوت است، افرادی با توانایی بدنی بالا با مطمئن به ۲۰ دقیقه گرم کردن نیاز نخواهند داشت.

ست اصلی: در این ست پنج مرحله سخت وجود دارد که بعد از انجام هرکدام باید طبق تایم گفته شده تمرین آسان یا خلاف جهت رکاب بزنید. برای انجام آن باید شیب را روی متوسط نگه دارید و مقدار دور در دقیقه را بالا ببرید.

5 دقیقه تمرین سخت، 2:30 دقیقه آسان یا برخلاف جهت رکاب بزنید.

4 دقیقه تمرین سخت، 2 دقیقه آسان یا برخلاف جهت رکاب بزنید.

3 دقیقه تمرین سخت، 1:30 دقیقه آسان یا برخلاف جهت رکاب بزنید.

2 دقیقه تمرین سخت، 1 دقیقه آسان یا برخلاف جهت رکاب بزنید.

1 دقیقه تمرین سخت، 30 ثانیه آسان یا برخلاف جهت رکاب بزنید.

بعد از انجام این 5 مرحله 3 دقیقه تمرین آسان انجام داده و بعد مراحل را تکرار کنید.

سرد کردن: برای سرد کردن از زمان باقی مانده استفاده کنید سرعت و مقاومت را کاهش دهید، که بدن‌تان آرام شود، سپس حرکات کششی را انجام دهید. خرید اسکی فضایی را از سایت انجام دهید.

سخن آخر

به یاد داشته باشید برای رسیدن به اهداف چربی سوزی لازم است در انتخاب تمرینات خود دقت کنید. طبق تحقیقات انجام شده بهتر است برنامه تمرینی خود را هر 4 تا 6 هفته تغییر دهید. اگر طبق برنامه تمرینی گفته شده در بالا عمل کنید میتوانید براحتی کالری بسوزانید و اندام خود را خوش فرم کنید. در فروشگاه هایپر جیم قادر هستید هرگونه وسیله ورزشی و تناسب اندام را چه برای خانه و چه باشگاه براحتی تهیه کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()