پیش از آغاز یک کسب و کار نیاز است که سرمایه گذار اطلاعات کلی نسبت به نحوۀ راه اندازی حرفۀ خود داشته باشد. به عبارتی طرح توجیهی به منظور فرآهم نمودن نکات مهم و ضروریات اجرای کار می باشد. با توجه به گستردگی و تخصصی بودن مبحث در زمینه های مختلف، تهیۀ  طرح توجیهی ، به میزان قابل توجهی درصد موفقیت و عدم موفقیت پروژه های شما را تعیین می کند.

در همین راستا، گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا با گرد هم آوری متخصصین اهل فن توانسته اند خدمات مشاوره ای در خصوص مشاغل مختلف را به سرمایه گذاران ارائه دهند. در نتیجۀ دریافت چنین خدماتی، کارفرمایان با دید بهتری می توانند پروژۀ خود را افتتاح نمایند و در صورت احتمال عدم موفقیت پروژه از انجام کار صرف نظر نموده و متحمل خسارت سنگین قرار نگیرند.

نگارش طرح توجیهی کشاورزی و صنعتی

همانطور که می دانید دارندگان سرمایه متناسب با نوع تخصصی که از آن برخوردار هستند، اقدام به راه اندازی یک حرفه در صنایع مختلف می نمایند. پرورش گل و گیاه، تولید یک محصول، راه اندازی خط تولید مواد غذایی، عرضۀ محصولات غذایی، تولید و عرضه پوشاک، راه اندازی مرکز تفریحی، افتتاح خط تولید قطعات صنعتی و ... برخی از مواردی هستند که افراد تلاش می کنند سرمایه گذاری کنند. با توجه به اینکه نکات متعددی جهت راه اندازی یک کسب و کار وجود دارد، تهیۀ طرح توجیهی یک اقدام هوشمندانه می باشد و می تواند از هزینه های بی مورد جلوگیری کند.

نگارش طرح توجیهی احداث گلخانه، طرح توجیهی تولید اسکلت فلزی ، طرح توجیهی خط تولید قطعات خودروسازی، طرح توجیهی پرورش قارچ، طرح توجیهی پرروش صیفی جات، طرح توجیهی عرضۀ لوازم روشنایی و ... تنها برخی از انواع طرح توجیهی هستند که توسط متخصصین تهیه می شوند.

گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا نیز علاوه بر ارائه خدمات مشاورۀ رایگان و تخصصی، قادر به تهیۀ گزارش طرح توجیهی بر اساس پروژه ای که قصد راه اندازی آن را دارید، با دریافت حداقل هزینه می باشند.

  گروه مشاوره و برنامه ریزی مطصا 

آدرس : تهران ، میدان تجریش ، خیابان جعفری ، پلاک ۳۶، طبقه اول ، واحد ۲ (بالاتر از تندیس) ، کدپستی: ۱۹۸۹۶۳۴۴۱۴   

   تلفکس : ۲-۲۲۷۵۰۸۱۱-۰۲۱
پست الکترونیک :  info@matsa.co

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 624
نمایش همه
علاقه مندی ها ()